Re: podjelam meska :) decyzje

From: Evunia <e...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: podjelam meska :) decyzje
Date: Wed, 7 May 2003 21:15:38 +0200
Sender: Evunia

On Wed, 7 May 2003 20:42:40 +0200, Kania wrote:

> Chcialabym Was prosic o doping, bo mojej woli raczej nie da sie nazwac
> silna.

Przydałaby się jakaś grupa, forum, czy coś w tym rodzaju, gdzie ludzie
odchudzający się mogliby pisać na bieżąco, co przeżywają, nawet gdyby to
miało być straszne marudzenie ;)
Nie wiem, może istnieje coś takiego, widziałam forum jakieś w necie, ale
tam podawane są różne tematy, dorzucane do jednego worka, temat wygasa i
koniec, więc to nie to.
Myślę, że na mnie to by dobrze działało, móc poczytać, jak się zmagają inni
i pożalić się lub pochwalić, jak sama sobie radzę.
Dobrze na mnie też wpływa oglądanie fotek ludzi, na których widać jacy byli
przed odchudzaniem i jacy są _po_ odchudzaniu, to mobilizuje, bo różnice na
korzyść są ogromne :)
Kania, jeśli nie znajdziesz nic lepszego, to zawsze chętnię Cię "wysłucham"
i odpowiem na Twoje maile, jakby co ! :)

--
Eva Sheers