podklad

1. Data: 2002-08-14 12:24:37

Temat: podklad
Od: "Marta Sz" <m...@a...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos moze polecic jakis dobry, sprawdzony, lekki podklad?

Marta

1. Data: 2002-08-14 12:28:04

Temat: Re: podklad
Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos moze polecic jakis dobry, sprawdzony, lekki podklad?

Używam tych tańszych i mogę polecić beztłuszczowy AirWear L'OREAL. Na lato,
jak dla mnie idealny.

Pozdrawiam
Ulka

1. Data: 2002-08-14 12:30:58

Od: "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Sz"
> Czy ktos moze polecic jakis dobry, sprawdzony, lekki podklad?

Jak dla mnie dobry jest tylko Lasting performance Max Factor,
reszta stoi na półeczce (lub próbki na śmietniku) - do niczego.
Asia Słocka
GG 2472321

1. Data: 2002-08-14 12:43:19

Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Sz" <m...@a...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy ktos moze polecic jakis dobry, sprawdzony, lekki podklad?

Hej, polecam Maybelline True Illusion. Jest niedrogi, fajnie sie
rozprowadza, nie tworzy na twarzy skorupy czy maski. Delikatnie wyrownuje
koloryt skory, przebarwienia staja sie mniej widoczne. Jednak jezeli zalezy
Ci na podkladzie, ktorym bedziesz chciala dokladnie pokryc twarz aby
zatuszowac wszelkie jej niedoskonalosci, to true illusion w tym wypadku sie
nie sprawdzi, poniewaz jest on naprawde lekki, w sam raz na lato.

Ola Mycha

1. Data: 2002-08-14 14:20:09

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej, polecam Maybelline True Illusion.

Ja mialam jakis podklad z Maybelline, ale nie pamietam, czy ten. Wiem, ze
byl bardzo dobry, matujacy, dla mojej tlustosci super. kosztowal 30 zl
Jesli cos lekkiego, to polecam krem nawilzajaco-koloryzujacy Avonu (znowu
ten Avon, nie krzyczcie). Mam go, fajna rzecz, bardzo lekki, swietnie sie
rozprowadza i nawilza. Super uczucie. Ale uwaga, nie nadaje sie do bardzo
tlustej cery. Takiej jak ja mam. Nie matuje ani troche, ja po godzinie
jestem niczym latarnia morska - swieci w najglebszych ciemnosciach. Ale do
cery normalniej, jak najbardziej. I nie trzeba pod niego stosowac kremu (to
mi bardzo pomaga, bo ja nigdy nie moge zdazyc na autobus).
Mapetka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-14 14:28:50

Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Marta
>
> Najlepsze podkłądy m a Clinique - mzoan dobrac dokazdej cery, dokazdych
potrzeb - ceny od 70 do 120 zł. Gorąco polecam
Podkłądy tej firmy sa najczesciej kupowane n aswiecie, i doprawdy nie maja
sobei równych

1. Data: 2002-08-15 15:19:45

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mialam jakis podklad z Maybelline, ale nie pamietam, czy ten. Wiem, ze
> byl bardzo dobry, matujacy, dla mojej tlustosci super. kosztowal 30 zl

A możesz mi powiedzieć czy ten podkład był w miarę dobrze kryjący, czy
dobrze się rozprowadzał i czy wyglądał naturalnie? Bo tak ostatnio
zobaczyłam na półce ten podkład matujący Maybelline i się zastanawiam czy bo
go sobie nie sprawić. Raczej nie bardzo znam kosmetyki tej firmy (a, chyba
ze dwa razy jakiś tusz miałam) więc nie wiem czego mogę się spodziewać. Ale
cena jest zachęcająca...
Chyba zaryzykuję... bo próbek w saszetkach to pewnie nie mają.... ale... w
końcu to 30 zł, a nie 130...

--
sheba 19

1. Data: 2002-08-16 12:06:14

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A możesz mi powiedzieć czy ten podkład był w miarę dobrze kryjący, czy
> dobrze się rozprowadzał i czy wyglądał naturalnie?

Na wstępie powiem, że ja mam bardzo tlusta cere i na mnie kazdy podklad
matuje do czasu, chocby kosztowal nie 30 a 300 zl (takich nie kupuje!!!).
Rozprowadzal sie swietnie, stanowil jednolita "powierzchnie", taka cieniutka
warstwe i wygladal naturalnie. ja bylam bardzo zadowolona. Acha, pisalo na
nim "All day" czy cos w ten desen. Ale ostatnio spotkalam w sklepie cos
jeszcze, tez Maybelline, tez matujacy, ale tak fantastycznie suchy (byl w
plynie), nic nie tluscil, wiec chyba sie na niego skusze. nigdy nie kupilam
podkladu drozszego niz 58 zl, a ten za 58 byl dziadowski i wiecej go nie
wezme.
Mapetka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-16 13:48:25

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na wstępie powiem, że ja mam bardzo tlusta cere i na mnie kazdy podklad
> matuje do czasu, chocby kosztowal nie 30 a 300 zl (takich nie kupuje!!!).

Ale właśnie chodziło mi o takie zmatowienie cery na dłużej niż 0,5 h (bo
podkładów, które działają 0,5 h matującymi nie nazywam)

> Rozprowadzal sie swietnie, stanowil jednolita "powierzchnie", taka
cieniutka
> warstwe i wygladal naturalnie. ja bylam bardzo zadowolona. Acha, pisalo na
> nim "All day" czy cos w ten desen.

Idę dzisiaj po niego do sklepu. :)))

> [...]
kupilam
> podkladu drozszego niz 58 zl, a ten za 58 byl dziadowski i wiecej go nie

Mmm...widziałam tylko w kremie matujący...ale może dlatego, ze specjalnie
się nie przyglądałam. Inna sprawa, że chyba jednak wolę podkłady w tubce niż
w buteleczce. Chyba, ze to buteleczka z dozownikiem. Podkłady w płynie,
których używa się wsadzając paluchy do buteleczki (nienawidzę żadnych
szpatułek) jakoś mi się psują. Po zużyciu 3/4 opakowania (czasami mniej)
zmieniają swoją konsystencję, ciężko rozprowadzają się na twarzy... Zrobiło
mi się tak z podkładem Loreala i Revlonu... Wam też się tak robi?

--
sheba 19

1. Data: 2002-08-16 16:44:49

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sheba <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:ajivot$ptj$...@n...tpi.pl...
> [...]
iło
> mi się tak z podkładem Loreala i Revlonu... Wam też się tak robi?

No jednak na paluszkach sa bakterie i sie potem ladnie w podkladzie rozwij
aja. Ja mam z dozownikiem i gabeczke do tego i jest ok. A podkladu nie uzy
wam na codzien i w zwiazku z tym mam jeden na dosyc dlugo.
==
annaM

co to jest?
serum do wlosow