podklad PUPA

1. Data: 2003-07-20 08:05:37

Temat: podklad PUPA
Od: "AnkA" <n...@p...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie ;)
Otoz niedawno kupilam podklad firmy Pupa o zapachu swiezych jablek.
Jest to odcien 01, jednak ja mam przerazajaco jasna cere (nie jasna, ale
trupio-jasna).
Podklad przeznaczony do cery tlustej badz mieszanej.
Produkt nieuzywany, sprawdzany jedynie na nadgarstku w celu oceny kolorytu.
Wiecej mozna sie dowiedziec na Allegro, gdzie wystawilam do licytacji ow
podklad : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=14810884

Przepraszam za spam
Teraz czuje sie niebawem bede "tarzac sie w blocie", ktorym mnie obrzucicie.

Pozdrawiam :)))