podklad/fluid

1. Data: 2003-07-31 21:36:20

Temat: Re: podklad/fluid
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Błaszczak wrote:

> trzyma sie
>
> A czy to nie jest ten matujacy? Ja mam cere mieszana i powodowal
> u mnie totalne wysuszenie skory :( A poza tym czulam, ze
> mam "maske" na twarzy.

Matuje srednio (do tego to mam raczej puder), ale mi nic nie wysusza -
cera tez mieszana. Mi najbardziej zalezy na tej trwalosci - czesto nie
mam warunkow poprawic makijazu.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-08-01 21:23:43

Temat: Re: Odp: podklad/fluid
Od: "Milena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 31 Jul 2003 07:46:04 +0200, Beth Winter wrote:

> Max Factor Lasting Performance 102. Kryje je swietnie, a trzyma sie
> przez caly dzien + silownia.

Chyba muszę spróbować. Szkoda tylko, że dosyć kosztowne te moje
eksperymenty są. Kupiłam ostatnio Unifiance 13- okazało się, że za ciemny.
Dokupiłam jaśniutki puder w kremie "18 na topie" Mona Liza Mincer (niby
maskujący) i mieszam. No i spływa (ale kolorek fajny), a sam Unifiance
trzymał się dobrze.
Wcześniej kupiłam dwa kolory Dermacolu, bo nie moglam się zdecydować i
nie używam, bo przy mieszanej cerze wygląda tragicznie.
Może dostanę gdzieś próbkę podkładu, o którym piszesz. Może w końcu
znajdę coś, co mi odpowiada.

pozdrawiam,
Milena

tusz bielendy???