przebarwienia na twarzy

1. Data: 2003-07-26 13:57:01

Temat: przebarwienia na twarzy
Od: "Przems" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdaje sobie sprawe, ze grupa nie ta, ale wydaje mi sie, ze znajde tutaj
kogos kto pomoze. Dzis na twarzy, wokol oczu, szczegolnie lewego pojawily
sie zmiany. Skora stala sie czerwona. Niereguralnie otacza czerwona skora
moje oczy. Nic nie boli. Czy to jest normalne ? Nie mam czasu na lekarzy,
jutro wyjezdzam za granice na 3 tygodnie. Nie wiem czy to co mnie spotkalo
sie nie powiekszy, czy ignorowac, czy jakos walczyc z tym. Podejrzewam, ze
ogromne upaly i slonce spowodowaly powyzsze. Ciagle zalewam sie potem z
powodu dusznosci, spedzam duzo czasu w dusznych autobusach i moze to to
zawinilo ? Na wyjezdzie zamierzam lepiej chronic twarz przed sloncem, czy
cos jeszcze nalezy zrobic ?