podklad ktory nie brudzi ubran

1. Data: 2003-10-13 14:20:06

Temat: podklad ktory nie brudzi ubran
Od: "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje wlasnie takiego podkaladu, ktory zostaje na skorze, a nie na
ubraniach. Mam cere sucha, lat 30. Dopiero od niedawna zaczelam uzywac kremu
koloryzujacego o wlasciwosciach nawilzajacych. Ladnie pachnie, jest
delikatny, ale mam go juz na kortce, boje sie przytulac do dziecka, czy
meza. Boje sie, ze zamiast na mojej twarzy znajdzie sie na nich. Odwiedzilam
juz wizaz, ale trudno mi sie zdecydowac z braku doswiadczenia.
Poradzcie cos prosze.

Bede wdzieczna rowniez za porady dotyczace jakiegos kremu odzywczego. Caly
czas stosuje Vichy Thermal s2, ale to za malo dla mojej suchej cery.

Gosia M ( zaznaczam,iz nie Gosia- nie umiem sobie sama zmienic
nicka-przepraszam)
G...@m...info

1. Data: 2003-10-13 14:41:11

Temat: Re: podklad ktory nie brudzi ubran
Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje wlasnie takiego podkaladu, ktory zostaje na skorze, a nie na
> ubraniach.

Ja kilka lat temu urzywałam Max Faktor i byłam zadowolona, między innymi
dlatego, że nie brudził ubrań. Niestety niedawno kupiłam znowu ten fluid i
okazało sie że pozostawia na ciuchach ślady.

1. Data: 2003-10-13 18:14:59

Od: "Iza Wójcik" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje wlasnie takiego podkaladu, ktory zostaje na skorze, a nie na
> ubraniach.

Proponuje wybrac sie do apteki i poszukac podkladu firmy La Roche Possay.
Mam taki od paru miesiecy i jestem bardzo zadowolona.
Kiedys uzywalam Max Factora ale jest troche za ciezki i stad zmiana.
Popros o probki. W Katowicach dawali i dzieki temu bardzo dobrze dobralam
sobie odcien.

Iza Wójcik

1. Data: 2003-10-15 09:48:30

Od: "iska" <i...@n...stofanet.dk> szukaj wiadomości tego autora

"MM" <g...@p...onet.pl> wrote in message

> Ja kilka lat temu urzywałam Max Faktor i byłam zadowolona, między innymi
> dlatego, że nie brudził ubrań. Niestety niedawno kupiłam znowu ten fluid i
> okazało sie że pozostawia na ciuchach ślady.

Zaloze sie ze masz Lasting Performance Mistrz Zostawania na Kolnierzu. Inne
Max Factory sa delikatniejsze, np moj ukochany Beatiuful Skin Make Up,
nawilazajacy ktory przestali robic, moski zakichane /zgrzytanie zebami/

pozdrawiam
iska

jaki cień ?
Poniedziałek dniem FAQ :)
Pochwala dla tuszu Max Factor
jak nazywa sie dokładnie franc. firma possey?
Seboradin