podkład maskującay cienie pod oczami?

1. Data: 2002-10-17 21:04:57

Temat: podkład maskującay cienie pod oczami?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam kiedyś coś takiego. To był rodzaj białej "bazy", którą maskowało
się cienie pod oczami, a na to dopiero nakładało się na twarz normalny fluid
(podkład).
Nie wiecie, czy jakaś firma produkuje coś takiego?
Czy "cudowna" ;-) baza pod cienie ArtDeco mogłaby spełnić taką funkcję?

Mam "od zawsze" sino-fioletowe cienie pod oczami, które chciałabym
skutecznie maskować.

pozdrawiam cieplutko - misiczka z Wrocławia
zagłosuj na moją stronę -
szczególy tutaj: http://www.misiczka.republika.pl
--
Jedynym grzechem jest głupota (O. Wilde)

1. Data: 2002-10-17 21:53:30

Temat: Re: podk&sup3;ad maskuj&plusmn;cay cienie pod oczami?
Od: a...@b...pl (alenie) szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:

> Widzia?am kiedy? co? takiego. To by? rodzaj bia?ej "bazy", któr? maskowa?o
> si? cienie pod oczami, a na to dopiero nak?ada?o si? na twarz normalny fluid
> (podk?ad).
> Nie wiecie, czy jaka? firma produkuje co? takiego?
> Czy "cudowna" ;-) baza pod cienie ArtDeco mog?aby spe?niae tak? funkcj??

> Mam "od zawsze" sino-fioletowe cienie pod oczami, które chcia?abym
> skutecznie maskowaae.

> pozdrawiam cieplutko - misiczka z Wroc?awia
> zag?osuj na moj? stron? -
> szczególy tutaj: http://www.misiczka.republika.pl

ja ten problem rozwiazalam PHYTO-CONTOUR firmy yon-ka

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2002-10-17 22:23:00

Od: a...@p...gazeta.pl (sodoma) szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:

> [...]

> skutecznie maskowaae.

> pozdrawiam cieplutko - misiczka z Wroc?awia
niewiem

1. Data: 2002-10-18 07:34:55

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ja ten problem rozwiazalam PHYTO-CONTOUR firmy yon-ka

a co to jest? korektor czy jakis kosmetyk likwidujacy since?
i za ile??

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-10-18 08:39:28

Temat: Re: podkład maskującay cienie pod oczami?
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy "cudowna" ;-) baza pod cienie ArtDeco mogłaby spełnić taką funkcję?

oj, nie sadze. Ja bym sie nie odwazyla zastosowac jej do cieni pod oczami ;)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-18 09:22:46

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał

> [...]
fluid
> (podkład).
> Nie wiecie, czy jakaś firma produkuje coś takiego?

To się nazywa "Vanish" i produkuje to (chyba) Art Screen (kiedyś do
dostania tylko u dystrybutora).
Doskonała rzecz - super wydajna i wspaniale maskująca ... ale nigdy nie
spotkałam tego w normalnym sklepie (jak ktoś znalazł - to plizzz o info
;-)))

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-10-18 09:50:47

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
fluid
> (podkład).
> Nie wiecie, czy jakaś firma produkuje coś takiego?

A nie lepiej kupic korektor pod oczy?
Ja mam Rimmela z aplikatorkiem, jest super.

Kaska

1. Data: 2002-10-18 11:00:48

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy "cudowna" ;-) baza pod cienie ArtDeco mogłaby spełnić taką funkcję?
>
> Mam "od zawsze" sino-fioletowe cienie pod oczami, które chciałabym

Niebieskawe cienie pod oczmi maskuje sie zoltym korektorem. Ja mam podobny
problem i juz od pewnego czasu z dobrym skutkiem uzywam korektora pod oczy
La Roche Possay - zolty w malej tubce, kryjacy , naklada sie go pod podklad.
Czasem jak sie bardzo spiesze mieszam go z podkladem i tez dziala.
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-10-19 18:11:04

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie lepiej kupic korektor pod oczy?
> Ja mam Rimmela z aplikatorkiem, jest super.

mmm....też mam Rimmela... Miałam już chyba 3, mimo, ze do końca nie spełnia
moich oczekiwań. Przede wszystkim po kilku godzinach ciemnieje i wcale nie
kryje tak rewelacyjnie... Trzebaby nałożyć dwie warstwy... a jak się nałoży
dwie warstwy, na to puder to wiadomo, za grubo...
Słyszałam, ze dobry jest korektor pod oczy Revlonu, podobno Art Deco ma
świetne kosmetyki maskujące. Testował już ktoś?

--
sheba 19

zel do mycia twarzy
fryzjer na ursynowie