podkład pod panele podłogowe

1. Data: 2001-11-02 06:51:55

Temat: podkład pod panele podłogowe
Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

przygotowuję podłoże pod panele podłogowe
mam pytanie do osób, które miały doświadczenie z panelami na "zielonej
płycie" i na piance
jakie są różnice?
czy panele na piance są dużo głośniejsze?
czy "zielona płyta" rzeczywiście znacznie obniża stukanie?
czy jeśli panele będą leżeć na podłodze drewnianej, to nie hałasują?
może ktoś miał do czynienia z jednym i drugim wariantem i może porównać?

--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl
GG: 490364

1. Data: 2001-11-06 12:12:38

Temat: Re: podkład pod panele podłogowe
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KSX" <k...@k...prv.pl> napisał w wiadomości
> przygotowuję podłoże pod panele podłogowe
> mam pytanie do osób, które miały doświadczenie z panelami na "zielonej
> płycie" i na piance
> jakie są różnice?

Z tego co słyszałem, "zielone płyty" pięknie pęcznieją pod wpływem
znacznej wilgoci (zalanie). Ja będę kładł na piance.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2001-11-06 12:38:35

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:3be7d2fe$1@news.vogel.pl...

> Z tego co słyszałem, "zielone płyty" pięknie pęcznieją pod wpływem
> znacznej wilgoci (zalanie). Ja będę kładł na piance.

Pod wplywem wilgoci pecznieje wszystko z panelami na czele, ja tam zostaje
przy zielonej :-)

J.

1. Data: 2001-11-06 19:29:38

Od: Marek Szapajko <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Z tego co słyszałem, "zielone płyty" pięknie pęcznieją pod wpływem
>znacznej wilgoci (zalanie). Ja będę kładł na piance.

Jak dobrze położysz panele to nic Ci nie będzie pęcznieć pod wpływem
znacznej wilgoci, bo warstwa spodnia nie ma prawa ulec zalaniu.
Warstwa laminatu jest nieprzepuszczalna dla wody, a klej na pióro
właśnie po to kładzie się na całą długość, a nie punktowo
(wystarczyłoby przecież, żeby się nie rozeszły), żeby tenże klej po
wypłynięciu (przy dobijaniu panela) utworzył uszczelnienie na
łączeniu.

Pozdrawiam.
--
Marek Szapajko msj<at>cad.pl http://www.msj.cad.pl
Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie.

1. Data: 2001-11-07 06:16:14

Temat: Odp: podkład pod panele podłogowe
Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Szapajko <m...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@4...com..
.

> [...]
> (wystarczyłoby przecież, żeby się nie rozeszły), żeby tenże klej po
> wypłynięciu (przy dobijaniu panela) utworzył uszczelnienie na

tylko, że ja mam panele bezklejowe...

--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl
GG: 490364

1. Data: 2001-11-07 08:46:49

Od: Wojtek Sylwestrzak <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." wrote:

> Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
> wiadomości news:3be7d2fe$1@news.vogel.pl...

> Pod wplywem wilgoci pecznieje wszystko z panelami na czele, ja tam zostaje
> przy zielonej :-)

pecznienie pecznieniem, a jak tam inne wlasciwosci ?
izolacja cieplna, akustyczna ?
czy ktos to porownywal ? jakies subiektywne odczucia ?

--w

1. Data: 2001-11-07 08:54:34

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Szapajko" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (wystarczyłoby przecież, żeby się nie rozeszły), żeby tenże klej po
> wypłynięciu (przy dobijaniu panela) utworzył uszczelnienie na

Chyba zapominasz o odstępach przy ścianach. Tego nie uszczelnisz.

Wojtek

1. Data: 2001-11-07 12:18:15

Od: "T.Zon" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Gołąbowski napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>Użytkownik "Marek Szapajko" <m...@c...pl> napisał w wiadomo?ci

Sama pianka sprawi ze sasiad z dolu bedzie na Ciebie patrzyl wilkiem...
Sasiad z gory ma tak polozone i wszystko sie przenosi - wrrr

>zielone plyty - standartfloor albo inne. Grubosc ok 5mm
>wyrownanie podloza do 3 mm, dzwiekoszczelnosc 16dB cena ok 7 PLN za >m2.

Dosc twarde, nie sa tak cieple jak wersja profi. Nie wiem jak z stukaniem
mam je tylo na 2 metrach pod lozkiem.

>Typ Profi 26 dB cena 13 PLN za m2. (Bartycka)

Bardziej elastyczne, inny material przypominajacy zageszczona welne
mineralna. Cieple i rzeczywiscie cichsze. Stukanie wystepuje jak sie chodzi
w twardym obuwiu. Nie przeszkadza. Rok czasu mam je polozone takze w kuchni
i mimo wylewania roznych rzeczy nic sie nie dzieje.

Pozdrawiam
Zonzi

Plamy na suficie
SM ARKA - Wroclaw - potrzebne informacje
Odbiór mieszkania.
ParkietProblem
Olej opalowy - gdzie w Krakowie? - BLAGAM!