podkładka pod rozbijanie mięsa ?

31. Data: 2007-12-13 22:29:17

Temat: Re: podkładka pod rozbijanie mięsa ?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Czy olej maszynowy wyciska się z maszyn? ;-)

Nojasne :-)
I dlatego potem maszyniści tacy upierdzieleni tym olejem chodzą
:-)

J. (zadumany nad oliwą "extra vergine")

32. Data: 2007-12-14 01:19:34

Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
On 13 Gru, 23:29, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

> Nojasne :-)
> I dlatego potem maszyniści tacy upierdzieleni tym olejem chodzą
> :-)
>
> J. (zadumany nad oliwą "extra vergine")

Pojecie "extra vergine" powstalo w dawnej Italii, kiedy to dotarla do
Wlochow (skadinad znanych z rozpusty - vide Dekameron) wiesc o tym ze
w dalekim kraju zyla dziewica o imieniu Wanda co to za Niemca isc nie
chciala. I jak marnie skonczyla...
pozdr
Piotr

33. Data: 2007-12-14 05:29:28

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Gru, 02:19, p...@a...pl wrote:
> [...]
> Wlochow (skadinad znanych z rozpusty - vide Dekameron) wiesc o tym ze
> w dalekim kraju zyla dziewica o imieniu Wanda co to za Niemca isc nie

Podając za portalem,mogła skończyć jeszcze gorzej, więc trudno się jej
dziwić;)
http://facet.interia.pl/wiadomosc-dnia/news/najgorsi
-kochankowie,1024742
Pozd.

34. Data: 2007-12-17 20:13:05

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Postaw jej kolację.
Albo zaproś do KFC, młodzież to lubi ;-)
JaC

-----

35. Data: 2007-12-18 18:19:41

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <j...@w...eu> wrote:
> Postaw jej kolację.

Znaczy tej oliwie?

> Albo zaproś do KFC, młodzież to lubi ;-)

Młodzież może i tak, ja niestety mniej no i nie wiem, co moja
żona na to ;-)

J.

opinia nt WHIRLPOOL VT 256 IX
zarowka jarzeniowka swietlowka a halogen
lampka biurkowa na diody led
Ariston AQXL 105 co o tej pralce myślicie ?:)
piec dwufunkcyjny De Dietrich i termostat pokojowy