podloga

1. Data: 2001-10-06 12:12:24

Temat: podloga
Od: "Magda" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego tak nie lubicie paneli. Blagam o rzeczowe odpowiedzi. Mi panele
bardzo sie podobaja, prawdziwe drewno na podlodze zas niebardzo. Nie lubie i
juz - taki mam gust. Ale moze sa inne zalety niz sam wyglad, ktory rzecza
gustu jest.... Niedlugo wprowadzimy sie do nowego, golego mieszkania. Cos
trzeba bedzie polozyc na podlogi. Nie piszcie o cenie, bo akurat nie gra
roli, mojej siostrze zostalo troche drewnianej klepki i chce mi ja oddac. A
ja i tak jej mowie, ze wole kupic panele.
Jak to jest ze zdrowotnoscia, trwaloscia, konserwacja, wkladem pracy w
utrzymaniu..., no nie wiem co jeszcze jest wazne.
I jesli juz ta klepka to gdzie lepiej polozyc: w sypialni, gdzie bedzie
spal tez dzidzius, czy w pokoju z aneksem kuchennym (w aneksie beda plytki)?

Magda

1. Data: 2001-10-06 18:18:39

Temat: Re: podloga
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Przez to ze mozesz przecierac i myc podloge jest ona wiec zdrowsza.
Zwlaszcza dla malych dzieci, bo nie gromadzi sie kurz, ktorego w
wykladzinach i dywanach wiecej sie zbiera niz mozesz zebrac odkurzaczem.
Jak wczesniej pisalam, najpierw mialam na calym dole i w kuchni przez 10
lat. Teraz mam inny kolor i dorzucilam jeszcze na wszystkie pomieszczenia na
gorze. Doradzam, bo wiem z doswiadczenia.

.pl...

Jak zoszczędzić w przypadku awarii
podloga
[sprzedam]srodki ekologiczne