podniesienie pod kafle

1. Data: 2002-09-06 09:19:13

Temat: podniesienie pod kafle
Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

jak mozna podniesc poziom wylewki o 1 cm pod kafle? chodzi o to ze dookola jest juz
polozony parkiet, czyli wszelkie roboty "mokre" raczej ograniczone, a powierzchnia
mala, okolo 1m2. mozna plyte gk? moze osb jakos przykleic i na to kafle?

wojtek

1. Data: 2002-09-06 09:48:21

Temat: Re: podniesienie pod kafle
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Jakobczyk"
> [...]
powierzchnia
> mala, okolo 1m2. mozna plyte gk? moze osb jakos przykleic i na to kafle?

Najprościej chyba... kolejną wylewką. Znaczy, wylewką o większej
ziarnostości.

Wojtek
--
,
. / ,'. ,'| ,'. Wojciech "Voqo" Gołąbowski

1. Data: 2002-09-06 09:53:49

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl> wrote in
message news:al9rjo$2eoj$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
powierzchnia
> mala, okolo 1m2. mozna plyte gk? moze osb jakos przykleic i na to kafle?

A moze twardy styropian 1 cm taki co to sie pod wylewki kladzie? Oczywiscie
najlepsza by byla masa samopoziomujaca ale troche droga jest. Chociaz z
drugiej strony to masz niewielka powierzchnie to koszt nie powinien byc zbyt
wielki.

vpw

1. Data: 2002-09-06 09:54:11

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Jakobczyk"

> to wydaje mi sie odpada, bo podnoszony teren graniczy z polozonym
parkietem. raczej
> nie chce go narazac na wilgoc.

Odgrodź go np. kątownikiem Alu.

Wojtek
--
,
. / ,'. ,'| ,'. Wojciech "Voqo" Gołąbowski

1. Data: 2002-09-06 09:55:01

Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-06 10:56:54

Temat: Odp: podniesienie pod kafle
Od: "Tomek S." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak mozna podniesc poziom wylewki o 1 cm pod kafle? chodzi o to ze dookola
jest juz
> polozony parkiet, czyli wszelkie roboty "mokre" raczej ograniczone, a
powierzchnia

Ja położyłem dodatkową warstwę kafli (propozycja moich fachowców, którzy
mieli trochę kafli z odzysku a jako alternatywę dali mi dokupienie kilku
worków kleju)

Pozdrawiam

Tomek

1. Data: 2002-09-10 08:02:18

Od: "grzes" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy można by położyć korek techniczny 3 lub 5 milimetrowy pod terakotę,
lub korek cieniutka wylewka, terakota?
Pozdrawiam Grzegorz

1. Data: 2002-09-10 09:52:16

Od: "noras" <n...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
powierzchnia
> mala, okolo 1m2. mozna plyte gk? moze osb jakos przykleic i na to kafle?

Odzalowac troche kasy na klej i po prostu polozyc jego grubsza warstwe. Na 1
m2 nie wyjdzie tego az tak starsznie duzo. IMHO najprosciej.

Pozdrawiam
Pawel Norek

1. Data: 2002-09-10 10:33:02

Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odzalowac troche kasy na klej i po prostu polozyc jego grubsza warstwe. Na 1
> m2 nie wyjdzie tego az tak starsznie duzo. IMHO najprosciej.

tak tez stwierdzil kafelkarz i tak bedzie zrobione. ja wczesniej mialem watpliwosci
czy to jest ok z technologicznego punktu widzenia (np. maksymalna grubosc warstwy
kleju).

wojtek

1. Data: 2002-09-11 08:11:49

Od: "Anna Michalewicz" <a...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>
napisał w wiadomości news:alkhct$2hdf$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
watpliwosci
> czy to jest ok z technologicznego punktu widzenia (np. maksymalna grubosc

Wlasnie wczoraj okazalo sie, ze bede miala ten sam problem i zaprzyjazniony
inzynier, ktory doglada mi remontu stwierdzil, ze trzeba bedzie raczej
zrobic cieniutka wylewke, bo polozenie plytek podlogowych na grubej warstwie
kleju moze spowodowac nierownosc posadzki. Tzn., ze klej majac w sobie pewna
ilosc wody, ktora bedzie odparowywac moze np. "wciagnac" narozniki plytek
:(( i zatraz po ulozeniu bedzie rowniutko, a za pare dni jak wyschnie to juz
nie calkiem......
Nie wiem, nie znam sie, ale brzmi logicznie........

Ania

Pomysl na kuchenne fronty za grosik
lampy, kinkiety - czym czyscic ?
domofony...