podoba wam się carla?

111. Data: 2009-01-30 21:34:23

Temat: Re: podoba wam się carla?
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> Zapomniałabym: najbardziej lubi kupowac mi bieliznę i coś błyszczącego -
> sam wybiera i mi zakłada... I nie jest to powróz, jak by sobie wymarzył
> Michaś :-)

Nie zasnę dzisiaj, jeśli nie powiesz, co to jest to "coś błyszczącego? I
jak to się zakłada? :)

michał

112. Data: 2009-01-30 21:38:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Nie zasnę dzisiaj, jeśli nie powiesz, co to jest to "coś błyszczącego? I
> jak to się zakłada? :)

Brylanty!!!! przeca

Ewa

113. Data: 2009-01-30 21:48:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 22:38:51 +0100, medea napisał(a):

> Brylanty!!!! przeca

Niekoniecznie. Brylanty są na rocznice.

114. Data: 2009-01-30 21:58:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Ja myślałem, że mowa jest o wyuzdanym seksie. A to powyżej, to ja
> robię kolejno z wszystkimi wnuczętami, dopóki nie urosną. Noszę je
> na rękach, nawet czasem na barana, karmię, ubieram, myję i
> wygłupimy się pod przyszmicem. ;DDD

Teraz ja leżę i kwiczę! Ratuuunkuuu! :D

--
Pozdrawiam - Aicha

115. Data: 2009-01-30 22:09:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 22:58:09 +0100, Aicha napisał(a):

> Teraz ja leżę i kwiczę! Ratuuunkuuu! :D

Wyuzdany seks (trudno - skoro już cytujesz...) pod prysznicem???? Tam to
tylko wstęp się odbywa...

116. Data: 2009-01-30 22:11:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 23:09:31 +0100, Ikselka napisał(a):

> Wyuzdany seks (trudno - skoro już cytujesz...) pod prysznicem???? Tam to
> tylko wstęp się odbywa...

I to raczej w południe, nie w porze mycia wnucząt...

117. Data: 2009-01-30 22:21:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> I to raczej w południe, nie w porze mycia wnucząt...

Jak się ma małe dzieci lub wnuczęta, to nie można w południe, coby ich
czasem ktoś nie zabrał zgodnie z najnowszą ustawą. ;-P

Ewa

118. Data: 2009-01-30 22:25:55

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Brylanty!!!! przeca

Doustnie? ;D

michał

119. Data: 2009-01-30 22:27:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 23:21:33 +0100, medea napisał(a):

> Jak się ma małe dzieci lub wnuczęta, to nie można w południe, coby ich
> czasem ktoś nie zabrał zgodnie z najnowszą ustawą. ;-P

Co nie mozna, seksu w południe? - e, to tylko Michał będzie musiał uwazać
;-)

120. Data: 2009-01-30 22:28:51

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Teraz ja leżę i kwiczę! Ratuuunkuuu! :D

To, że na leżąco - rozumiem. A czemu kwiczysz wołając o pomoc? ;)

michał

cymański grabarzem, ale jaja
arabskie poczucie humoru?
He..he