podoba wam się carla?

71. Data: 2009-01-26 22:53:44

Temat: Re: podoba wam się carla?
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 18:48, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> które z polskich artystek maja głos?

Anna Maria Jopek, Edyta Gepert, Ewa Bem, Aga Zaryan... Zapewne kogos
pominelam, ale nic to. Notowania Kayi u mnie baaardzo spadly po Jej
ostatnim sylwestrowym wystepie. Koszmar. Nadal jednak darze Ja
sympatia.
No i oczywiscie niektore spiewaczki operowe. Malas-Godlewska np.
Rodowicz...hmm, ma silny glos, ale to nie wszystko.
I pewnie teraz wszystkim podpadne, ale co mi tam. Villas. Ma glos.

PozdraFiam,
F.

72. Data: 2009-01-26 23:06:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 12:37:11 -0800 (PST), Bluzgacz napisał(a):

> Nie musisz tlumaczyc swojego prostactwa w ten sposob.
> Kazdy kto cie czytal wie o tej twojej cesze juz od dawna.
> Niedlugo tobie tez ktos tak powie i skonczysz jak zona Kazia M.
> hehehe...

Projektujesz. Mój facet tylko raz daje kobiecie słowo. I własnie ja je mam.
Ale cóż - to są rejony ludzkiej mentalności, o których takie coś, jak ty,
nie ma zielonego pojęcia. Jak twojej kobiecie zmiękną cycki, to pójdzie w
odstawkę. To pewne.

73. Data: 2009-01-26 23:33:15

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> [...]
> Rodowicz...hmm, ma silny glos, ale to nie wszystko.
> I pewnie teraz wszystkim podpadne, ale co mi tam. Villas. Ma glos.

Edyta Górniak i Renata Przemyk

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

74. Data: 2009-01-27 00:01:00

Od: "Veronika" <v...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak twojej kobiecie zmiękną cycki, to pójdzie w
> odstawkę. To pewne.

Może będzie miał szczęście i znajdzie jakąś ikselkę, której cycki nie
zmiękną, nigdy. :)

V-V

75. Data: 2009-01-27 00:07:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" napisał:

> Może będzie miał szczęście i znajdzie jakąś ikselkę, której cycki
> nie zmiękną, nigdy. :)

Z żelaza stali?

--
Pozdrawiam - Aicha

76. Data: 2009-01-27 05:15:48

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 01:01, "Veronika" <v...@c...pl> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:cslbgtb8de13.1delg1dsur4s5.dlg@40tude
.net...

> Może będzie miał szczęście i znajdzie jakąś ikselkę, której cycki nie
> zmiękną, nigdy. :)
>
> V-V

Nie ma takich. Nie muszą być twarde, mają się prężyć gdy trzeba...

77. Data: 2009-01-27 09:11:04

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości :

> Z żelaza stali?

Dobry powróz czyni cuda.

michał

78. Data: 2009-01-27 09:42:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 01:01:00 +0100, Veronika napisał(a):

> Może będzie miał szczęście i znajdzie jakąś ikselkę, której cycki nie
> zmiękną, nigdy. :)

Mam to genetycznie :-)

79. Data: 2009-01-27 09:43:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 01:07:02 +0100, Aicha napisał(a):

> Z żelaza stali?

Z lateksu i gumy :->

80. Data: 2009-01-27 09:43:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 21:15:48 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

wiadomościnews:cslbgtb8de13.1delg1dsur4s5.dlg@40tude
.net...

> Nie ma takich. Nie muszą być twarde, mają się prężyć gdy trzeba...

Dla Bluzgacza jest guma i lateks :-)

cymański grabarzem, ale jaja
arabskie poczucie humoru?
He..he