podrozniczki-poradzcie!

1. Data: 2005-01-04 21:31:37

Temat: Re: podrozniczki-poradzcie!
Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...net.pl> napisał w wiadomości
news:crdm83$nkq$2@inews.gazeta.pl...

| Tak tez zrobie....Mam odpowiednia.
| Mialam jakis pytanie, ale na razie je zapomnialam :-(

To ja jeszcze anegdotycznie...wiozłam kiedyś przez świat serwis porcelanowy
na 12 osób. Nie popełniaj tego błędu:-)
Bagaż ma być lekki przede wszystkim!

S.

1. Data: 2005-01-05 14:32:07

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Snigdha" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> To ja jeszcze anegdotycznie...wiozłam kiedyś przez świat serwis
porcelanowy
> na 12 osób. Nie popełniaj tego błędu:-)
> Bagaż ma być lekki przede wszystkim!

No...sewrisu nie biore...dzis za to szukalam wygodnych sandalow do lazenia,
bo swoich letnich mi szkoda na kamienie i bezdroza :-))
Ale sprzedawcy oczy otwierali ze zdziwienia...
Na szczescie udalo mi sie kupic, oczywiscie w promocji, bo zima :-)))
Hafsa, juz nie spiaca po nocach

1. Data: 2005-01-05 14:33:45

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BaM" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witaj
> Właśnie wróciłam z 36 godzinnej podróży autobusem.
> Nigdy więcej :)

Wiem, wiem...mi wystarczy 4,5 godziny w pociagu...
a co dpiero 16 godzin...

> Ale mając cerę tłustą zabezpieczyłam sobie w torebce waciki i małą
> buteleczkę toniku z witaminą C i tak co 4-6 godzin przecierałam twarz.
> Przeżyłam, nawet specjalnie nie obolała dojechałam.
> Czego i Tobie życzę :)))

Nie dziekuje..mam juz oswiezacze, chusteczki, gabeczki, wszystko gotowe do
drogi :-)))
Hafsa

1. Data: 2005-01-05 17:39:12

Temat: Re: powiedz wreszcie dokąd leciesz!!:D
Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Bierz pilniczek koniecznie, bo przy targaniu bagazu mozna sie spodziewac
> niemilych przygod :-/
> Natomiast wybierz papierowy albo plastikowy (polecam Killys
> czterostronny).
>
>Ja i tak uwam ze najlepsze sa te szklane...
Pozdrawiam.. Karolina

kto nosi KRIZIA ?
chwalę Iwostin i pantene pro-v
avon - wosk dodajacy objetosci