Pielęgnacja włosów kręconych

1. Data: 2004-12-29 16:05:21

Temat: Pielęgnacja włosów kręconych
Od: "Nina" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Mam pytanko - jak najlepiej pielęgnować włosy kręcone? Ja ze swoimi loczkami
mam troszkę problemów - są suche, szorstkie :( Boję się zbyt mocnej
stylizacji aby ich nie osłabić.
Czy do tego rodzaju włósów konieczne są kosmetyki do włosów kręconych?
Osobiscie wypróbowałam Nivea i nie jestem zachwycona z efektów. Po odżywce
faktycznie łatwiej rozczesać włosy, ale to jedyny efekt jaki zauważyłam.
MOżecie polecic jakieś domowe sposoby na polepszenie kondycji włosów, a
także jakies dobre kosmetyki?
Dziękuję i pozdrawiam!!!
Nina.

1. Data: 2004-12-29 18:54:04

Temat: Re: Pielęgnacja włosów kręconych
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina napisał/a w news:cqukt3$b9o$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Mam pytanko - jak najlepiej pielęgnować włosy kręcone? Ja ze
> swoimi loczkami mam troszkę problemów - są suche, szorstkie :(
> Boję się zbyt mocnej stylizacji aby ich nie osłabić.

To w końcu chodzi Ci o pielęgnację (odżywki, maski) czy o stylizację
(pianki, żele, woski) ? Włosom suchym potrzebne są preparaty
nawilżające i wygładzające, inaczej fryzura zamieni się w siano.
Fajny jest jedwab w płynie, który przy okazji jest bardzo wydajnym
kosmetykiem.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-12-29 19:51:16

Od: "Nina" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.152...
> [...]

> nawilżające i wygładzające, inaczej fryzura zamieni się w siano.
> Fajny jest jedwab w płynie, który przy okazji jest bardzo wydajnym

Bardziej chodzi o pielęgnację - najlepiej jakas odzywka bez splukiwania albo
domowe sposoby. Jedwab tez musze wyprobowac bo juz byl tutaj zachwalany :)
Pozdrawiam
Nina.

1. Data: 2004-12-29 22:40:41

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Nina wrote:

> [...]
> faktycznie łatwiej rozczesać włosy, ale to jedyny efekt jaki zauważyłam.
> MOżecie polecic jakieś domowe sposoby na polepszenie kondycji włosów, a

Avon SPA maseczka z oliwka, ja juz powinnam miec na to jakies makro ;)
Jesli chodzi o ukladanie, mi do falistych dobrze robi Garnier Force
Lissante (psiukacz z okragla buteleczka), slicznie sie ukladaja i nie
elektryzuja sie.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

Talika
małe burżujki - tusze.
biust
galderna
nie chce im się już nawet słoików robić:/