poduszka ortopedyczna

1. Data: 2008-08-29 10:13:46

Temat: poduszka ortopedyczna
Od: "kacha" <a@s> szukaj wiadomości tego autora

Hej, jaka poduszka ortopedyczna pod szyję bedzie najlepsza? Widzialam
mnostwo roznych typow, takie z gabki w ksztalcie obwazanka jakby,
prostokatne, wodne... Jaka wybrac?

Pozdrawiam!
K.

2. Data: 2008-08-31 08:58:43

Temat: Re: poduszka ortopedyczna
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kacha" <a@s> napisał w wiadomości
> Hej, jaka poduszka ortopedyczna pod szyję bedzie najlepsza? Widzialam
> mnostwo roznych typow, takie z gabki w ksztalcie obwazanka jakby,
> prostokatne, wodne... Jaka wybrac? Pozdrawiam! K.

Kup najdroższą (bodajże 250.- PLN) poliuretanową o zmiennej podatności,
prostokątną z wycięciem i górką z przodu ze sklepu IKEA!
Śpię na takiej już drugi rok i nie mogę się nachwalić.
Utrzymuje głowę jak imadło, rano znajduję siebie w tej samej pozycji co
zasypiałem wieczorem.

Pozdrowienia!
Tadeusz

Naczynioruchowy niezyt nosa
kurs masazu
Czasem slabo po wysilku
leki refundowane a prywatna wizyta u lekarza
przepuklina pachwinowa