podwiazanie jajnikow

1. Data: 2005-01-10 20:51:21

Temat: podwiazanie jajnikow
Od: "malina" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w Polsce legalne jest podwiazywanie jajnikow?

2. Data: 2005-01-10 20:56:32

Temat: Re: podwiazanie jajnikow
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malina" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy w Polsce legalne jest podwiazywanie jajnikow?

Jeżeli już to jajowodów......
A legalne nie jest - jest na paragraf w KK
--
Jola
A. Einstein: "Dwie rzeczy są nieskończone...

3. Data: 2005-01-10 21:20:36

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli już to jajowodów......
> A legalne nie jest - jest na paragraf w KK
> --
> Jola

a ja słyszałam, ze np jesli któras to ciąża z kolei albo gdy zagraza następna
ciąza zyciu matki to stosuje sie w Polsce podwiazanie jajowodów wiec tak do
końca nielegalne to to nie jest

pozdrawiam

Aska

4. Data: 2005-01-10 22:22:12

Od: klawy <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2005 21:51:21 +0100, malina napisał(a):

> Czy w Polsce legalne jest podwiazywanie jajnikow?

http://www.amwaw.edu.pl/antykoncepcja/

"Bardzo popularna i często stosowana na świecie (23% kobiet i 27%
mężczyzn); w Polsce artykuł 155, paragraf 1, punkt 1 kodeksu karnego
zabrania dokonywania sterylizacji. W wyjątkowych sytuacjach gdy każda
następna ciąża stanowi bezpośrednie zagrożenie dla życia kobiety, na
wyraźną prośbę pacjentki i jej męża dokonuje się uniedrożnienia jajowodów."

--
www.thunderbird.pl
klawyMAŁPAhot.pl

5. Data: 2005-01-10 23:10:09

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> następna
> ciąza zyciu matki to stosuje sie w Polsce podwiazanie jajowodów wiec tak

Analogia prawna : aborcja w przypadku gwałtu.

pzdr
LN

6. Data: 2005-01-10 23:13:24

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> następna ciąża stanowi bezpośrednie zagrożenie dla życia kobiety, na
> wyraźną prośbę pacjentki i jej męża dokonuje się uniedrożnienia

Beznadzieja jak zwykle. Przepis zakazujący absurdalny.
Jest to jedna z najskuteczniejszych i wcale nie bezpowrotnych form
antykoncepcji.

Nie tutaj.
Nie w tym kraju.

pzdr
LN

7. Data: 2005-01-11 08:00:46

Od: klawy <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Jan 2005 00:13:24 +0100, L&N lab napisał(a):

> Beznadzieja jak zwykle. Przepis zakazujący absurdalny.
> Jest to jedna z najskuteczniejszych i wcale nie bezpowrotnych form
> [...]

Pozostaje wycieczka krajoznawcza :-)
no chyba, że jakiś statek przypłynie :-)

--
www.thunderbird.pl
klawyMAŁPAhot.pl

8. Data: 2005-01-11 10:07:14

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jan 2005, malina wrote:

> Czy w Polsce legalne jest podwiazywanie jajnikow?

nie

P.>
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl

9. Data: 2005-01-11 10:12:26

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jan 2005, Aska wrote:

> a ja słyszałam, ze np jesli któras to ciąża z kolei albo gdy zagraza następna
> ciąza zyciu matki to stosuje sie w Polsce podwiazanie jajowodów wiec tak do
> końca nielegalne to to nie jest

przeczytaj kodeks karny

P.

10. Data: 2005-01-11 11:17:48

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

L&N lab <l...@w...pl> napisał(a):

> Analogia prawna : aborcja w przypadku gwałtu.

Analogia raczej chybiona - aborcja w przypadku gwałtu jest całkowicie
legalna. Podwiązywanie jajowodów porównałabym raczej do dokonania aborcji z
wpisaniem w karcie "poronienie w toku".

JoP

prolaktyna
aborcja..