podwyższona bilirubina a kuracja roaccutanem

1. Data: 2005-11-02 21:48:56

Temat: podwyższona bilirubina a kuracja roaccutanem
Od: "Mike" <m...@m...patrz.w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od lat zmagam się z trądzikiem, niestety nieskutecznie. Sęk w tym, że wymazy
wskazują, że mam na skórze bardzo odporne bakterie i dość trudno je usunąć,
już kilka ładnych antybiotyków zostało wypróbowanych. Aktualnie kończę
kurację Oranexem. Chyba jednak zdecyduje się na leczenie roaccutanem.
Miałem w związku z tym robione dokładne badania krwi i wszystko jest w
normie oprócz dwóch wskaźników- mianowicie cholesterol HDL: 47 (norma >60)-
nie wiem czy wpływ na to ma moje dość czynne ;-) uprawianie kolarstwa i
tkanka tłuszczowa na poziomie 4%, oraz bilirubina całkowita 2,56 ( norma
0,30-1,20). No i tym drugim wskaźnikiem się bardziej przejmuje, bo o ile
przewertowałem archiwum może to wskazywać na dość poważne choroby. Mam
skierowanie do kliniki chorób zakaźnych na dokładniejsze badania, ale póki
co chciał bym się troszkę zorientować.
Teraz mam parę pytań:
- czy ktoś z podwyższoną bilirubiną miał przeprowadzaną kurację roccutanem i
jaki to miało wpływ na ten wskaźnik, bo z tego co słyszałem, to bilirubina
raczej nie skacze, raczej cholesterol.
- 1,5 miesiąca temu miałem dość mocne ( II st) skręcenie obojczyka w stawie
barkowo-obojczykowym. Podobno ma to wpływ na wartość bilirubiny, może mieć
aż tak duży aby ją podnieść do tego 2,56?
-Czy przyjmowanie antybiotyku ( Oranex) może podnosić bilirubinę?
-Nieopatrznie dzień przed badaniami krwi miałem wstrzykiwaną kolejną dawkę
szczepionki odczulającej Phostal, mogło to mieć wpływ na wartość bilirubiny?

P.S. Trapez pisz nic o zdrowym odżywianiu, bo to mam opanowane ;-)))

Mike
[WRO][M.T.Fuji + Scott AFD Team Isssue]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org www.ksazs.prv.pl