podwyższony cukier

1. Data: 2009-03-26 21:41:33

Temat: podwyższony cukier
Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od 4 lat mam podwyższony cukier (ok. 6.1-6.5) i dzisiaj lekarka na
badaniach okresowych z pracy ochrzaniła mnie, że ciągle nic z tym nie
robię i zaproponowała lekarza rodzinnego i skierowanie do poradni
diabetologicznej.
Jestem facetem, 46lat. Czy macie podobne doświadczenia? Proszę o parę słów
w tym temacie. Pozdrowionka

2. Data: 2009-03-27 13:23:54

Temat: Re: podwyższony cukier
Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adax pisze:
> [...]
> diabetologicznej.
> Jestem facetem, 46lat. Czy macie podobne doświadczenia? Proszę o parę

Hmm. parę słów w temacie.
Zasuwaj w te pędy do lekarza diabetologa, masz być może cukrzycę i NIC z
tym nie robisz?!
Chyba nie zdajesz sobie sprawy jakie groźne są powikłania i degeneracja
organizmu w nie leczonej cukrzycy. To jedna z najpoważniejszych chorób,
choroba metaboliczna. Przebadaj się dokładnie, będziesz wiedziec czy już
masz się leczyć, czy tylko dieta zdrowa i sport konieczny.

STranger

Leki na nadciśnienie, co z dodatkową suplementacją potasem?
Dodatkowe skurcze/arytmia czy coś innego?
Kiedy pojawiają się pierwsze wspomnienia?
zespół jelita drażliwego
Komputerowe badanie kręgosłupa