podziw

1. Data: 2002-10-13 18:29:27

Temat: podziw
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

..... po całej niedzieli spędzonej nad wykańczaniem brzegów maminej serwetki
szydełkiem wyrażam swój ogromny podziw dla szydełkowiczek, co za wyczerpująca
praca ;-)) krzyżykowanie przy tym to pikuś ;-) chyba szydełkować nie będę
jestem początkująca wybrałam prościutki motyw a i tak czuję że nic z tego nie
będzie, Mamie się wprawdzie podoba, ale według mnie efekt odbiega znacznie od
doskonałości dlatego CHYLĘ CZOŁA PRZED WSZYSTKIMI SZYDEŁKUJĄYMI .... ;-)
pozdrawiam
" wymęczona " Asia ( Świdnica )

1. Data: 2002-10-13 20:36:03

Temat: Re: podziw
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl napisał(a):

> ..... po całej niedzieli spędzonej nad wykańczaniem brzegów maminej serwetki
> szydełkiem wyrażam swój ogromny podziw dla szydełkowiczek, co za wyczerpujšca
> praca ;-)) krzyżykowanie przy tym to pikuś ;-) chyba szydełkować nie będę
> jestem poczštkujšca wybrałam prościutki motyw a i tak czuję że nic z tego nie
> będzie, Mamie się wprawdzie podoba, ale według mnie efekt odbiega znacznie od
> doskonałości dlatego CHYLĘ CZOŁA PRZED WSZYSTKIMI SZYDEŁKUJĽYMI .... ;-)
> pozdrawiam
> " wymęczona " Asia ( Świdnica )

HEJ!
No tak a ja mialam podjac probe robienia bombek na szydelku.
hehe..
Pozdrawiam.
--
B...@p...onet.pl
GG 5470466

"Wymiary będš zawsze podane w najmniej użytecznych jednostkach"

1. Data: 2002-10-13 20:52:16

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie można się zniechęcać po pierwszej próbie szydełkowej, praktyka czyni
mistrza. Następna robótka będzie na pewno ładniejsza.Pamiętam, że moją
pierwszą robotką była sakiewka na bilon. Następna była serwetka a potem już
poszło. Teraz mogę zrobić na szydełku chyba wszystko, potrzebuję tylko
popatrzeć na schemat, mogę też odgapić ale już mi się nie chce oczek
liczyć.
Tak więc ćwiczyć, ćwiczyć a potem wyrabiać piękne kreacje i serwetki a nawet
obrazki i inne cuda.
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-10-14 09:37:48

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hmmmmmmmm, szydełkowanie jest łatwe, przynajmniej dla mnie, ale swoje
przeszłam....Natomiast ja chylę czoła przed praktykującymi ogromne serwety
richelieu. Zrobiłam ze dwie (czekając na poród) i szlag mnie trafił kolosalny.
Więcej sie tego (chyba) nie chycę.
Urszula

mam wene :-)
Zupełnie nie na temat