Kartki

1. Data: 2002-10-13 21:26:31

Temat: Kartki
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

HEJ!
Male pytanko. A wlasciwie kilka.
1. czy kartki z okienkami w ktorych potem umieszcza sie wzorki
krzyżykowe kupuje się czy tworzy samemu ?
2. jak umiesic wzor krzyzykowy w okienku kartki aby w srodku kartka byla
estetyczna ?

--
B...@p...onet.pl
GG 5470466

"Wymiary będš zawsze podane w najmniej użytecznych jednostkach"

1. Data: 2002-10-13 21:27:54

Temat: Re: Kartki
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam pospieszylam sie z wysylka.
Pozdrawiam.

1. Data: 2002-10-14 06:25:37

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beazuku" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> krzyżykowe kupuje się czy tworzy samemu ?
> 2. jak umiesic wzor krzyzykowy w okienku kartki aby w srodku kartka byla

Prosciej kupic:) w pasmanterii lub sklepie wysylkowym, sklada sie z 3 czesci
i obrazek przyklejasz do dolnej:)

Elzbieta

1. Data: 2002-10-14 10:19:33

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beazuku wrote:

> 1. czy kartki z okienkami w ktorych potem umieszcza sie wzorki
> krzyżykowe kupuje się czy tworzy samemu ?

Mozna kupic albo stworzyc samemu. Zdaje sie, ze Kokardka ma w swoim
katalogu tekturowe ramki-kartki - nie znam ceny.

> 2. jak umiesic wzor krzyzykowy w okienku kartki aby w srodku kartka byla
> estetyczna ?

Sama dosc dlugo glowilam sie, jak zrobic ramke z kartonu do kartki, zeby
wygladala w miare estetycznie. I wyszlo mi tak (choc jeszcze nie
przetestowalam): trzeba z kartonu wyciac taki pasek, zeby mozna go bylo
zlozyc na 3. Wymaganej wielkosci i ksztaltu otwor wycinasz w srodkowej
czesci, ukladasz na niej haft i przyklejasz lewa, a na prawej piszesz
zyczenia. I juz.

Moze ktos ma lepszy i przetestowany pomysl?

Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-10-14 10:47:30

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| zlozyc na 3. Wymaganej wielkosci i ksztaltu otwor wycinasz w srodkowej
| czesci, ukladasz na niej haft i przyklejasz lewa, a na prawej piszesz

Właśnie tak zrobioną karteczkę dostałam od koleżanki na ostatnie święta..
karteczka wygląda bardzo fajnie..

--
pozdrówki...

mruwa...
(toruń)

GG 332833

1. Data: 2002-10-14 12:35:44

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielokrotnie kupowalam takie kartki w Kokardce albo w sklepach
pismienniczych i wlasnie wygladaja tak jak opisałyscie,karton -pasek z 3
zagieciami,otwor dowolnej wiekosci i ksztaltu w srodkowej czesci,przy czym
wedlug niektorych podrecznikow i magazynow robotkowych robotke przykleja sie
dwustronna tasma klejaca,nakleja sie paski na tyl robotki i przykleja do
kartki.Robilam rowniez sama z kolorowego kartonu ale kartki z Kokardki te
ktore mialam w swoim reku mialy bardzo ladny połysk.Aktualna cena....6.90 za
3 sztuki,otwory w ksztalcie :kola,serca,owalu,kwadratu,prostokata,trojkata,4
kolory do wyboru.

Pusia(Białystok)

pusia___
p...@p...onet.pl

1. Data: 2002-10-14 14:24:48

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> HEJ!

Dziekuje za wszelka pomoc. Jutro zobacze co to u nas w sklepach da sie
kupic, a i sama sprobuje taka sklecic. Ot, dla frajdy.
O! a myls z przyklejeniem tasma dwustronna jest super, no bo klej moglby
wylesc, chociaz teraz sa takie dobre co nie wylaza.
W kazdym razie wiekie dzieki wszystkim za poradki.

Pozdrawiam.

1. Data: 2002-10-14 15:43:40

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.craftcreations.com/Cards/cards.html
http://www.sewandso.co.uk/ran682-0.html
http://www.impresscards.com/dept.asp?id=11
Tu masz przykładowe inspiracje kartkowe :)))

http://crossstitch.about.com/library/weekly/aa012001
b.htm
Jak wykonac taka kartke samemu(tekst angielski)

Pusia

1. Data: 2002-10-14 18:43:28

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

HEJ!
Dziekuje ! Boze Narodzenie maluje sie ...krzyzykowo.

B...@p...onet.pl
GG 5470466

"Wymiary będš zawsze podane w najmniej użytecznych jednostkach"

podziw
mam wene :-)
Zupełnie nie na temat
obrazek dla blizniakow