XXX i nitki

1. Data: 2002-10-14 08:29:32

Temat: XXX i nitki
Od: A...@i...pl (Agata) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie!!!
Oglądałam na wyszukanych przez Was witrynach prace haftowane XXX (jak Wy je
znajdujecie???). Bardzo mi się spodobały, zaraziłam się pozytywnym wirusem
kżyrzykowania :-) Ponieważ nigdy tego nie robiłam, mam cieplutka nadzieje,
że mogę liczyć na Waszą pomoc w XXX ? Niestety, zacznę wyszywać dopiero w
lipcu.
Robić na szydełku nauczyłam się z gazet, niestety nigdzie nie pisało o
"przewlekaniu nitek". O co w tym chodzi? Nitki łączyłam w bardzo prosty
sposób, wiążąc je.
Pozdrawiam
Agata

P.S. Oglądałyście w sobotę na tvn7 (chyba) serwetki z Koniakowa? Piękne,
piękne, piękne. Ja tez chce tak umieć!!!!!!!!

Uwielbiam, gdy mnie odwiedzasz... >>> http://link.interia.pl/f1663

1. Data: 2002-10-14 08:36:27

Temat: Re: XXX i nitki
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A dlaczego dopiero w lipcu??????

Agatek

1. Data: 2002-10-14 10:07:43

Od: A...@i...pl (Agata) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-15 09:27:56

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Dla mnie przewlekanie kojarzy się tylo z momentem konczenia i zaczynania sie
nitki na igle. Dlaczego ty wiążesz te nitki ?Czy po to aby kontynuować
kolor?Napisz dokładniej o co chodzi to może coć poradzimy.

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2002-10-15 11:14:37

Od: A...@i...pl (Agata) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-15 11:27:25

Od: Mirka Stobienia <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy kończy mi się nitka to nie robię supełków, lecz nitki zostawiam
luźno - po prostu w pewnym momencie zaczynam przerabiać nową, zamiast
starą. A potem, w zależności od wzoru, staram się je schować. Kiedy robi
się słupki i półsłupki to sprawa jest prosta - obie nitki układam tak,
żeby przykrywały je te słupki/pólsłupki, które właśnie przerabiam (mam
nadzieję, że wiadomo o co chodzi, bo nie wiem za bardzo jak to opisać).
Jeśli robi się jakiś wzór ażurowy to już gorzej. Wtedy nitki po
zakończeniu robótki przeplatam (starając się, żeby to było niewidoczne),
przez łańcuszek itp.

Jeszcze nigdy nie robiłam nic, co wymagałoby łączenia elementów, ale
wydaje mi się, że byłoby podobnie - nitki poprzeplatać tak, żeby nie
było ich widać. I bez supełków.

A ja jestem ciekawa jak radzą sobie w takich sytuacjach dziewczyny,
które robią koronkowe serwetki na drutach, bo tam to jeszcze trudniej
coś takiego ukryć.

Mirka
(Poznań)
GG 1830698, ICQ 147879346
--
"Listen Honey, mornings wear me out, afternoons are tiring, I work best
when I'm sleeping."

1. Data: 2002-10-15 14:16:35

Od: A...@i...pl (Agata) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A ja jestem ciekawa jak radzą sobie w takich sytuacjach dziewczyny,
> które robią koronkowe serwetki na drutach, bo tam to jeszcze trudniej

Dziękuję za pomoc!!!

1. Data: 2002-10-16 07:38:31

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

uff, po twoim dokładnym wyjaśnieniu stwierdziłam ze nie jestem w stanie ci
pomóc :)bo nie robie nic szydełkiem.ale na szczęście są inne "Szydełka" i
widzę po wiadomosciach że juz coś pomogły.
miłej robótki

--

Kartki
podziw