pojedyncze łóżko

11. Data: 2005-10-17 18:32:12

Temat: Re: pojedyncze łóżko
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-17 17:36 +0200, Użytkownik Magdalaena napisał :

> A może istnieją łóżka na chude dwie osoby czyli 120 cm ?
> Magdalaena

120 na 2 osoby? To juz chyba lepiej na podlodze spac...:-(
/me z doswiadczeniem 140 x 2 osoby... brrrrrrr....

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/album_personal.php?user_id=134

12. Data: 2005-10-17 18:32:27

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena wystukała:

> Dzięki za odpowiedzi.
> Musze przyznać, ze zadziwiła mnie ilość osób negatywnie nastawionych do
> łóżka 90 cm. i muszę te kwestię poważnie rozwazyć.
> Jestem kilka lat po studiach i zdecydowanie nie można mnie zaliczyć do
> osób chudych. U rodziców zawsze spałam na wersalce, który to mebel ma
> 120 cm szerokości (po rozłożeniu) i jest dla mnie zdecydowanie za
> szeroki - jakieś 20 cm zajmują książki, poduszki itp.

No to znaczy ze wcale nie było za szerokie, bo byś nie miała gdzie ksiażek
położyć...

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

13. Data: 2005-10-18 06:54:17

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Oct 2005 20:32:12 +0200
"[edymon]" <m...@a...pl> wrote:

> 120 na 2 osoby? To juz chyba lepiej na podlodze spac...:-(
> /me z doswiadczeniem 140 x 2 osoby... brrrrrrr....

nie przesadzajmy, 140 na dwie normalne osoby to nie jest malo
aktualnie tak uzytkuje

aczkolwiek kupowac bede 160cm, ale dla komfortu - nie uwazam, aby
spanie na 140cm bylo jakos uciazliwe

Sierp

14. Data: 2005-10-18 13:55:01

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-18 08:54 +0200, Użytkownik Sierp napisał :

> nie przesadzajmy, 140 na dwie normalne osoby to nie jest malo
> aktualnie tak uzytkuje
>
> aczkolwiek kupowac bede 160cm, ale dla komfortu - nie uwazam, aby
> spanie na 140cm bylo jakos uciazliwe

Beznadziejne.

15. Data: 2005-10-18 14:49:48

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] napisał(a):

> 120 na 2 osoby? To juz chyba lepiej na podlodze spac...:-(
> /me z doswiadczeniem 140 x 2 osoby... brrrrrrr....

To może lepiej wymienić tę drugą osobę ? Bo jak sprawdziłem to z
odpowiednią osobą fajnie jest nawet na 90cm.

Adam

16. Data: 2005-10-19 07:53:00

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Oct 2005 15:55:01 +0200
"[edymon]" <m...@a...pl> wrote:

> Beznadziejne.

no wiec moze jestes 2x wieksza niz ja.. nie wiem

Sierp

17. Data: 2005-10-19 09:05:59

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> Beznadziejne.

No kurcze. Ja nie wiem, czy ja jestem jakas inna czy co:) Od 6 lat spimy z
mezem na jego kawalerskiej amerykance - 110 cm szerokosci. Ja jestem niska,
maz z bardzo wysoki. I jakos kurcze spimy i nie narzekamy. Mysle, ze to
bardziej kwestia sposobu spania, przyzwyczajenia i dopasowania. IMHO nie
mozna stwierdzic kategorycznie, ze dwie osoby sie na lozku wezszym niz
140/160 cm sie nie wyspia. To wszystko zalezy od wielu czynnikow
gabarytowo-przyzwyczajeniowych :)

--
giga

18. Data: 2005-10-28 23:15:00

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dużo zależy od materaca, nie powinien byc taki, że jak jedna osoba się mości lub
przewraca z boku na bok, to druga
podskakuje (materace spręzynowe ze Swarzedza przykładowo tak miały), wyjsciem moga
być dwa wąskie materace zestawione
razem w szerokie łóżko/tapczan.
A co do szerokości 90 cm to IMHO jest całkiem dobra dla 1 osoby (wystarczy na
upartego nawet 80 cm), ale jesli ktos nie
chce pozostac na zawsze w zakonie to rzeczywiscie lepiej zainwestować w przynajmniej
100-110 cm (kiedyś był taki rozmiar
107 cm m.in. jugosłowiańskich materacy, nie wiem, czy jeszcze spotykany).
I długośc też jest ważna, przy dłuższym łatwiej znieśc nieco węższe.
JaC

> Od 6 lat spimy z mezem na jego kawalerskiej amerykance - 110 cm szerokosci.
> IMHO nie mozna stwierdzic kategorycznie, ze dwie osoby sie na lozku wezszym niz
140/160 cm sie nie wyspia.

Młot bez pneumatycznego udaru
zmywarka - problem z wyborem...
podest do zmywarki ?!?
Czym uszczelnić spoinę między wanną akrylową a glazurą?
Plyta indukcyjna ze sterowaniem z piekarnika