pokrywka do żaroodpornego naczynia

1. Data: 2004-05-26 10:06:58

Temat: pokrywka do żaroodpornego naczynia
Od: "Madzik" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i niestety zdarzył się mały wypadek w kuchni i pokrywka do żaroodpornego
naczynia poszła w drobny mak :(
czy gdzieś mozna nabyć samą pokrywkę (poj. 4,6l )?
czy zmuszona jestem do kupna całego naczynka?

pozdrówki
Madzik

1. Data: 2004-05-26 10:50:57

Temat: Re: pokrywka do żaroodpornego naczynia
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> i niestety zdarzył się mały wypadek w kuchni i pokrywka do żaroodpornego
> naczynia poszła w drobny mak :(
> czy gdzieś mozna nabyć samą pokrywkę (poj. 4,6l )?
> czy zmuszona jestem do kupna całego naczynka?

nie wiem jak z kupnem, ale mi zdarzyl sie podobny wypadek, z tym ze naczynie
poszlo w drobny mak i pokrywke mam bezuzyteczna. wiec jesli tylko bedzie
pasowac to oferuje swoja. :)))

pzdr
marta

1. Data: 2004-05-26 11:00:31

Od: "Madzik" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w sumie to z Krakowa do Gliwic wcale nie tak daleko ;)
dzieki za propozycje może skorzystam :)

pozdrówki
Madzik

1. Data: 2004-05-26 11:48:56

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w sumie to z Krakowa do Gliwic wcale nie tak daleko ;)
> dzieki za propozycje może skorzystam :)

codziennie jestem pośrodku, w Sosnowcu, oczekuję propozycji ;)

Margola Przesyłka Półkurierska

Pieczone ziemniaki?
SZCZYRK- gdzie dobrze zjeść ??
Peklosól - Potrzebne informacje