polaczenie plytek i parkietu

1. Data: 2004-08-06 07:48:15

Temat: polaczenie plytek i parkietu
Od: Paweł i Magda <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze juz kiedys, kiedys to bylo poruszane, ale nie moge tego
znalezc...

Chce polaczyc parkiet z plytkami po łuku -dokladnie cwierc okregu o
promieniu 120 cm.
Połączenie korkiem odpada, bo nie ma szans tak idealnie uciąć płytki i
parkietu aby to wygladało estetycznie.
Ktos kiedys wspominal o jakiejs listwie maskujacej, którą mozna giąć?
Gdzie to mozna dostac? Mogłoby być w Warszawie, bo bedę tak za tydzień
czy dwa.
Bedę ogromnie wdzieczny za pomoc. Jestescie ostatnia deska ratunku.
Jak nie znajde tego bedę musiał sie poddać i zapomnieć o takim
połączeniu....

Paweł

1. Data: 2004-08-06 13:35:49

Temat: Re: polaczenie plytek i parkietu
Od: BartM <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł i Magda wrote:

> Chce polaczyc parkiet z plytkami po łuku -dokladnie cwierc okregu o
> promieniu 120 cm.
> Połączenie korkiem odpada, bo nie ma szans tak idealnie uciąć płytki i
> parkietu aby to wygladało estetycznie.

Nie masz racji... Spokojnie da sie to zrobic, a wyglada
bardzo dobrze. Tylko trzeba zachowac odpowiednia kolejnosc i
miec STARANNEGO fachowca. Ja mam tak zrobione i jestem
bardzo zadowolony.

pozdr

BartM

1. Data: 2004-08-06 15:20:30

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł i Magda" <l...@n...pl> wrote in message

> [...]
> Ktos kiedys wspominal o jakiejs listwie maskujacej, którą mozna giąć?
> Gdzie to mozna dostac? Mogłoby być w Warszawie, bo bedę tak za tydzień

Listwa z PCV w kolorze drewna - w przekroju ma ksztalt jakby "grzybka" . Nie
wiem gdzie mozna dostac w Warszawie, mysle ze lepsze sklepy z parkietami
powinny miec.

Zaslav

1. Data: 2004-08-06 16:09:50

Od: "Gonia" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłam taką listwę w Obi. Wkłada się ją do ciepłej wody a następnie
dowolnie wygina. Wygląda to b. dobrze i każdy kto do mnie przychodzi pyta
się jak to zrobiłam....Płytki i panele połączone są jakby literą S.
O ile dobrze pamietam listwa kosztowała ok. 300 zł.

1. Data: 2004-08-09 08:03:50

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

byla taka listwa termoplastyczna w Castoramie przy Alejach Jerozolimskich za
150zl
(lezala tak przy panelach)

jednak jezeli kladziesz parkiet to kazdy dobry (a innego nie bierz)
parkieciarz ci to zrobi idealnie na styk.
terakote zakancza sie mosiezna listwa w L, ktora musi troche wystawac. Potem
parkieciarz kladzie klepke i szlifuje razem z ta listwa na styk.
wyglada super

Mafijne struktury w spoldzielniach mieszkaniowych. Niewolnictwo lokatorow.
Mdf
Jak? Guma do żucia
[kraków] Gdzie kupić tanio beczkę na deszczówkę
Wymiana grzejnika - koszt?