polecam (do paznokci)

1. Data: 2002-11-25 20:49:20

Temat: polecam (do paznokci)
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje bardzo nedzne paznokietki zaczely rosnac i sie (odpukac) nie lamia.
Jestem w szoku.

Jesli mi pomoglo, to mysle, ze kazdemu pomoze ;)

Najpierw uzywalam Peggy Sage, potem dolaczylam jeszcze utwardzacz firmy
Mavala - smaruje sie tylko koncowki - raz w tygodniu.

Polecam oba.

Sandra

1. Data: 2002-11-25 22:43:23

Temat: Re: polecam (do paznokci)
Od: "Marta Sz" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najpierw uzywalam Peggy Sage, potem dolaczylam jeszcze utwardzacz firmy
> Mavala - smaruje sie tylko koncowki - raz w tygodniu.
>
> Polecam oba.

A co to takiego, jakiej firmy i w jakiego typu sklepach szukac? ( chodzi o
przyblizona cene )

Pozdrawiam
Marta

1. Data: 2002-11-26 22:04:04

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Sz" <m...@i...net.pl> napisał w
wiadomości news:aru92l$kcf$1@panorama.wcss.wroc.pl...

> A co to takiego, jakiej firmy i w jakiego typu sklepach szukac? ( chodzi o
> przyblizona cene )

To wlasnie sa nazwy firmy.
Peggy Sage kupilam od manikiurzystki, ale chyba maja jakis sklep lub
hurtownie w Warszawie.

Mavala jest Galerii Mokotow w chyba sie to nazywa Ina Center. Cena - 54 zł.

Sandra

1. Data: 2002-11-28 07:34:58

Od: "Ewa" <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> To wlasnie sa nazwy firmy.
> Peggy Sage kupilam od manikiurzystki, ale chyba maja jakis sklep lub

Firma Peggy Sage ma hurtownie w Piastowie , przy ul. Sienkiewicza 75 , tel.
723-64-39 ,
zaś sklep mieści się w Warszawie , przy ul. Świętokrzyskiej 14 , tel.
826-23-74.

Ewa G.

1. Data: 2002-11-28 08:16:14

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:

> Firma Peggy Sage ma hurtownie w Piastowie , przy ul. Sienkiewicza 75 , tel.
> 723-64-39
> zaś sklep mieści się w Warszawie , przy ul. Świętokrzyskiej 14 , tel.
> 826-23-74.

14-15 grudnia w Hotelu Forum w Warszawie odbędą się kolejne
Targi Kosmetyczne, podczas których można będzie się zaopatrzyć
w te produkty po bardzo atrakcyjnych cenach.

--
GABi

MATIS dla mężczyzn- słyszałyście coś ??
FAJNIE BY BYŁO HM........
spotkanie-Warszawa??
Kto wykona w miarę tanio tipsy w Poznaniu?
Drogerie w Warszawie