polecam film "rodzinka Robinsonów"

21. Data: 2007-06-20 06:45:35

Temat: Re: polecam film "rodzinka Robinsonów"
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:f5aedt$cj4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl> napisał
> wiadomości news:f44hpm$t9b$1@atlantis.news.tpi.pl...
>

> Przeczytałam wszystkie Wasze recenzje i bardzo się napaliłam, ale nie wiem
> (oprócz Księżniczki Telimeny) w jakim wieku macie dzieci.Czy warto
> zabierać
> pięciolatka na ten film? Czy jeszcze za mały?
> Bardzo proszę o odpowiedź. Szkoda byłoby nie pójść na taki film, a z
> drugiej
> szkoda wychodzić w trakcie.

Moim zdaniem pięciolatek jest trochę za mały. Nieco zagmatwane elementy
dotyczące wpływu postawy w przeszłości na to jaką kształtuje się przyszłość
wymagały nieco dodatkowego naświetlenia nawet mojemu najmłodszemu
siedmiolatkowi.

Pozdrawiam
Andrzej (7,9,11)

22. Data: 2007-06-20 08:49:54

Temat: Re: polecam film
Od: "Szerr" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Przeczytałam wszystkie Wasze recenzje i bardzo się napaliłam

Sz.

23. Data: 2007-06-20 12:55:18

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Oasy wrote:

> [...]
> elementy dotyczące wpływu postawy w przeszłości na to jaką kształtuje
> się przyszłość wymagały nieco dodatkowego naświetlenia nawet mojemu

Dokladnie. Film jest zdecydowanie dla tych w wieku wczesno-szkolnym,
mniejsze dzieci nie zalapia wielu rzeczy, i faktycznie moga sie nudzic
(no chyba ze tak jak moj uwielbiaja wszelkie wynalazki i pojazdy, ale
tu nie o to w tym filmie biega).

pozdrawiam
Kasia

24. Data: 2007-06-20 13:33:01

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Beatka wrote:

> [...]
> warto zabierać pięciolatka na ten film? Czy jeszcze za mały?
> Bardzo proszę o odpowiedź. Szkoda byłoby nie pójść na taki film, a z

Syn 5 lat, corka niecale 8. Jego interesowaly pojazdy i wynalazki (jak
zwykle), ja film. To tak w skrocie.
Poczekaj raczej na DVD.

pozdrawiam
Kasia

25. Data: 2007-06-21 17:05:30

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dawno nie widziałam fajnego filmu dla dzieci i właściwie córka tak nas
> molestowała, że w końcu przełamałam się. Fabuła IMO trochę zagmatwana jak
> dla 6 letniego dziecka, ale w końcu zobaczyłam film, który nie ograniczał
> się jedynie do "śmiesznych" tekstów i "humorów" sytuacyjnych, ale
nawiązywał
> do wyższych wartości -rodzina, przyjaźń, nauka.
(...)

Z małym dzieckiem warto się wybrać również na Franklin i Skarb Jeziora. Ja
byłam ze swoim czterolatkiem i oboje jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

A.

Zatrucie pokarmowe
co ze wzrokiem mojego dziecka??????????
jajo dinozaura