polecone adresy na tym forum nadaja sie do obsikania na nich

1. Data: 2005-12-01 22:32:54

Temat: polecone adresy na tym forum nadaja sie do obsikania na nich
Od: "cala ta grupa to jeden debilizm przez duze D!!!" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

madrza sie madrza polecaja supersprzedawcow i sprawdzonych adresow dokonujac
ledwo 1 albo 0 zakupow i polecaja jako sprawdzone - nawet nie myslac o czym
pisza. Te adresy do supersprzedawcow na allegro do perfum to jedno wielkie
bagno - same podroby, sprzedawcy chamscy, przykladowo jako 1 z linkow do
poleconych adresow :

(1 z wielu takich komentarzy)
Owszem przesyłka odebrana bez problemu, natomiast mam wątpliwości co do
oryginalności perfum....zapach wietrzeje po 4h.
[Odpowiedź z:pon 21 mar 2005 13:03:00 CET] Trzeba się myć a nie mieć pretensje
do perfum. Przepraszam za producenta, że nie zrobił bossa intense, który nie
trzyma cały dzień. Jeśli masz szanowny Allegrowiczu wątpliwości to je najpierw
rozwiej, potem wypisuj bzdury!

Ludzie jak kupujecie raz i od razu po otrzymaniu przesylki wystawiacie
pozytywa to lepiej siedzcie cicho w kibelce liczac kupy a nie sie madrzacie i
w ogole marsz do nauki kto to widzial siedziec na takim gejowskim forum!!!
Naprawde strata czasu proznosc gejostwo
pewnie posypia sie na mnie grono obrazalskich - no ale coz prawda boli!!!