polewa do eklerow - jak?

1. Data: 2004-06-29 12:31:33

Temat: polewa do eklerow - jak?
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Czy ktos ma pomysl, jak zrobic polewe do eklerow taka jak u Kandulskiego.
Bardzo smakuje wszystkim czlonkom mojej rodziny, a ja w czwartek robie
wlasnie eklery i chcialabym im dogodzic.
Ta polewa przypomina chyba troche karmel albo cos w tym stylu.
Ja wymyslilam tylko, zeby skondensowane mleko w puszce pogotowac, az
zgestnieje i moze z tego cos wyjdzie, ale to bardziej kajmak, a nie karmel.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-06-29 12:35:29

Temat: Re: polewa do eklerow - jak?
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jun 2004 14:31:33 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Basiek*, w
wiadomości news:<news:cbrnf0$c8j$1@topaz.icpnet.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> Ja wymyslilam tylko, zeby skondensowane mleko w puszce pogotowac, az
> zgestnieje i moze z tego cos wyjdzie, ale to bardziej kajmak, a nie karmel.

Nie mam przepisu, ale intuicyjnie zrobiłabym na śmietance, gotowanej z
cukrem aż zgęstnieje nieco... Ta od Kandulskiego (dla niewtajemniczonych -
najlepsze Poznańskie ciacha :)) jest dobra :) ale idei na dokładną podróbkę
nie posiadam.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-06-30 11:34:59

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cukrem aż zgęstnieje nieco... Ta od Kandulskiego (dla niewtajemniczonych -
> najlepsze Poznańskie ciacha :)) jest dobra :) ale idei na dokładną

Dzieki, potwierdzilas moje przypuszczenia, wiec pewnie tak zrobie. Mam
nadzieje, ze sie uda.
Pozdrawiam.
Basiek

RATUNKU, szybko, szubko, prooooszę!
Kuchnia Indyjska
knedle - kto potrafi?
natychmiastowy antydepresant domowej roboty
Duzy zbior wiadomosci - moze sie komus przydac