półtorej komory + ociekaczyk vs komora + ociekacz

1. Data: 2004-10-20 19:32:04

Temat: półtorej komory + ociekaczyk vs komora + ociekacz
Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zastanawiam sie wlasnie nad wyborem zlewu.. nigdy nie mialem
zlewu w ktorym byloby poltorej komory, zawsze zlew mial dwie
komory.
W aktualnej mojej kuchni bedzie zmywarka, wiec po prostu
szkoda miejsca na dwie komory (zmywarka bedzie pewnie za
rok, na wszelki wypadek nie napisze, jakiej szerokosci bedzie ;-)
Dlatego wlasnie dwie komory sa niepotrzebne. Zastanawiam sie
jednak nad zasadnoscia tej polowki komory - czy ona sie do
czegos przydaje, czy to taki bajerek?
Moglby ktos z doswiadczenia powiedziec po co ona jest? ;-)
Tak z praktycznego punktu widzenia.

Mariusz

PS. Suszarka bedzie jednak prawd. 60cm, nie chcialbym tracic
zachowania pionów z dolem szafek..

1. Data: 2004-10-25 08:51:38

Od: LW <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Sierp <sierpNO@łspamsierp.net> napisał:

> [...]
> czegos przydaje, czy to taki bajerek?
> Moglby ktos z doswiadczenia powiedziec po co ona jest? ;-)

Mam zlew Franke 1 i 1/2 komorowy i jestem bardzo zadowolona.
Te pol komory ma wyjmowany plastikowy pojemnik (mozna kupic tez stalowe,
ale drozsze) i swietnie ociekaja w nim myte warzywa/salaty/male owoce.
Przydaje sie tez do ociekania nawet sporadycznie mytych sztućcow.

Pozdrowienia,
LW

Ultradźwiękowy nawilżacz powietrza
panele ścienne w kuchni