pomidory

1. Data: 2001-07-19 18:47:57

Temat: pomidory
Od: "kuba" <k...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
posadzilem pomidory w miejscu gdzie jeszcze przed 2 miesiacami byla
klatka z kurami. chce zapytac Grupe czy te pomidory beda cokolwiek warte,
zwazywszy na to ze gleba przesycona jest tam kurzym nawozem.
pomidory te sa teraz duzo wieksze niz sadzone w innym miejscu w tym samym
czasie.
z tym ze te na kurzencu maja o wiele mniejsze owoce.
dziekuje za wszelkie uwagi i pozdrawiam grupowiczow
kuba

2. Data: 2001-07-19 18:53:28

Temat: Re: pomidory
Od: "kuba" <k...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

przeprasam, jeszcze raz mi sie wyslalo przypadkowo

Użytkownik kuba <k...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9j7a3d$p2p$...@n...tpi.pl...

Gdzie jest człowiek??? :-)
sklepy z rybami do oczek