pomidory w oleju

1. Data: 2006-08-24 19:17:24

Temat: pomidory w oleju
Od: Ata <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

Mam taki maly problem ,zrobilam suszone pomidory zreszta za rada grupy
zalalam oliwa z oliwek a po kilku dniach poatrze a olia jest bialawa
jakby sie sciala ??? Co zribilam nie tak ???

PZ
Ata

ttp://nondidju.over-blog.com/article-3520188.html

2. Data: 2006-08-24 19:20:06

Temat: Re: pomidory w oleju
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ecku0j$20c$1@atlantis.news.tpi.pl>, Ata <a...@e...pl>
wrote:

> [...]
> zalalam oliwa z oliwek a po kilku dniach poatrze a olia jest bialawa
> jakby sie sciala ??? Co zribilam nie tak ???

Włożyłaś do lodówki?

Władysław

3. Data: 2006-08-24 19:23:48

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Włożyłaś do lodówki?

Ja włożyłam. i się ścięło. Podejrzewam że dlatego że do sucharków dodałam
mniej suche. Tzn suche ale najwyraźniej za mało. Podejrzewam że były za mało
suche:(

Agata

4. Data: 2006-08-24 19:30:17

Od: Ata <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Włożyłaś do lodówki?
>
> Władysław
tak włozylam do lodowki .... zle ?? :(

5. Data: 2006-08-24 20:07:48

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ecku0l$on9$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
"Agatek" <a...@y...co.uk> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Ja włożyłam. i się ścięło.

"Ścięło się" bo włożyłaś. Oliwa z oliwek i niektóre inne oleje, np, z
pestek winogron tak mają. To normalny objaw, niczym nie grozi i znika w
temperaturze pokojowej,

Władysław

6. Data: 2006-08-24 20:14:21

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> "Ścięło się" bo włożyłaś. Oliwa z oliwek i niektóre inne oleje, np, z
> pestek winogron tak mają. To normalny objaw, niczym nie grozi i znika w
> temperaturze pokojowej,

A ja głupia wywaliłam. :( Muszę suszyć ponownie. Powiedz jeszcze czy
rzeczywiście suszyć do sucharka czy nie do końca?

Agata

7. Data: 2006-08-24 20:20:36

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ecl0ve$t76$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
"Agatek" <a...@y...co.uk> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> A ja głupia wywaliłam. :( Muszę suszyć ponownie. Powiedz jeszcze czy
> rzeczywiście suszyć do sucharka czy nie do końca?

Nigdy nie suszę sam pomidorów. Prawdziwe suszone pomidory dojrzewają i
schną pod włoskim słońcem.

Władysław

8. Data: 2006-08-24 20:34:57

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie suszę sam pomidorów. Prawdziwe suszone pomidory dojrzewają i
> schną pod włoskim słońcem.

Suszone, Wladyś, to nie dojrzewają.
Mogą być tylko dojrzane.

d.

9. Data: 2006-08-24 20:43:50

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie suszę sam pomidorów. Prawdziwe suszone pomidory dojrzewają i
> schną pod włoskim słońcem.

No moje suszyły się na prawdziwym słońcu na Włoskiej, ul. Włoskiej :) Nie w
piekarniku :) Więc jak schną na słońcu to do sucha, do twardego sucharka czy
nie do końca?

Agata

10. Data: 2006-08-24 20:48:36

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ecl2mo$148$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
"Agatek" <a...@y...co.uk> wrote:

> [...]
> piekarniku :) Więc jak schną na słońcu to do sucha, do twardego sucharka czy

Ja nie wiem. Nigdy sam nie suszę pomidorów, bo i tak nie będą takie jak
powinny być. Kupuję gotowe. Kup porządne włoskie pomidory suszone i
postaraj się swoje ususzyć do podobnego stanu.

Władysław

Sufletowe szaleństwo
A to zabawa !!!
rafaello - jak długo nadaje się do jedzenia?
Piekarnik whirpool akp 229
Co można zrobić na kolację ????????