pomocy...

1. Data: 2006-10-27 21:40:58

Temat: pomocy...
Od: oshin <o...@e...psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pięć żółtek...
słuchajcie do czego je wykorzystać?

Udało mi się schrzanić pianę na biszkopt, bo młode zaczęło płakać i w
ramach ciasta mam teraz w misce odseparowanych 5 żółtek. Jutro impreza...
do czego się do diaska mogą przydać? Więcej jajek brak.

A może one mogą poleżeć 4/5 dni w lodówce? To wtedy zrobię kruche, jak już
się uporam z tą imprezą.
Zwłaszcza, że tort ciągle przede mną i w tej sytuacji już go jutro będę
robić. ;/
--
oshin, znów
dorota bugla

dopadło mnie - http://oshin.jogger.pl

2. Data: 2006-10-27 21:45:54

Temat: Re: pomocy...
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 27 octobre 2006 ŕ 23:40:58, dans
<1m179gn822eee$.1tlpz88z1z23q$.dlg@40tude.net> vous écriviez :

> [...]

> się uporam z tą imprezą.
> Zwłaszcza, że tort ciągle przede mną i w tej sytuacji już go jutro będę

A z czego robisz krem do tortu ? Bo jak znalazl...

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2006-10-27 21:54:17

Od: oshin <o...@e...psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Oct 2006 23:45:54 +0200, Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):

> A z czego robisz krem do tortu ? Bo jak znalazl...

Krem do tortu to już mam...
Ale w sumie mogę zrobić jeszcze jeden, do smarowania z wierzchu. Miała być
glazura czekoladowa, ale czekolada to się na pewno nie zmarnuje ;>

Za podpowiedź dziękuję :)))) Idę poszukać jakiegoś przepisu odpowiedniego
:)

4. Data: 2006-10-27 21:59:47

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin <o...@e...psych.uw.edu.pl> napisał(a):

> A może one mogą poleżeć 4/5 dni w lodówce? To wtedy zrobię kruche, jak już
> się uporam z tą imprezą.

Kruche można robić z żółtek gotowanych, a ugotowane to pewnie można i
zamrozić. Jak ugotować same żółtka? W nylonowym gęstym sitku zanurzonym w
wodzie.

I pewnie jeszcze można surowe żółtka zalać olejem/oliwą, nie powinno się im
nic stać.

Ania

5. Data: 2006-10-27 23:26:37

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pięć żółtek...
> słuchajcie do czego je wykorzystać?

kogel-mogel :)

6. Data: 2006-10-28 04:47:13

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin napisał(a):
> Mam pięć żółtek...
> słuchajcie do czego je wykorzystać?
>
> Udało mi się schrzanić pianę na biszkopt, bo młode zaczęło płakać i w
> ramach ciasta mam teraz w misce odseparowanych 5 żółtek. Jutro impreza...

Kruche słone/pikantne na imprezę?
--
pa, BBjk

7. Data: 2006-10-28 05:29:34

Od: Kyllyan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin napisał(a):
> Mam pięć żółtek...
> słuchajcie do czego je wykorzystać?

Zrób tatara ;)

--
Sławomir J Marusiński
Gdańsk

8. Data: 2006-10-28 09:18:39

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin wrote:

> Mam pięć żółtek...
> słuchajcie do czego je wykorzystać?

Jak masz czas to faworki.

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2006-10-28 16:02:10

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idz dokupic jajka. Proste.
Użytkownik "oshin" <o...@e...psych.uw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:1m179gn822eee$.1tlpz88z1z23q$.dlg@40tude.net...
> [...]
> się uporam z tą imprezą.
> Zwłaszcza, że tort ciągle przede mną i w tej sytuacji już go jutro będę

problem z przebarwianiem uczczelki gumowej w pralce automatycznej
DOBRY LINK
Zupa bambusowa z wieprzowiną...
dobry sos do spagetti
Dobry przepis na golonkę