pomocy ....

1. Data: 2008-07-27 19:15:35

Temat: pomocy ....
Od: "jz10" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wszystko na stronie
http://vegie.pl/topics33/1309.htm
lub http://www.allegro.pl/show_item.php?item=406833897

Czekamy na pomoc...czasu coraz mniej...

-Asia + koty - z mruczącymi pozdrowieniami

2. Data: 2008-07-27 19:31:29

Temat: Re: pomocy ....
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Jul 2008 21:15:35 +0200, jz10 napisał(a):

> [...]
> lub http://www.allegro.pl/show_item.php?item=406833897
>
> Czekamy na pomoc...czasu coraz mniej...
>
> -Asia + koty - z mruczącymi pozdrowieniami

Nie popieram.
Jest tyle dzieci, czekających na pomoc.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

3. Data: 2008-07-27 21:06:31

Od: "jz10" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To zacznij pomagać dzieciom,a innych nie krytykuj.
Zawsze jak ktoś robi coś dobrego, to się mu podaje, co powinien robić.
Całego świata nie zbawi jedna osoba, a od tych co negują wszystko na pewno
nie będzie lepiej.

4. Data: 2008-07-27 21:36:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spadaj z tymi śmierdzielami.
Powaga.

A sio!

--
CB

5. Data: 2008-07-28 04:35:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Jul 2008 23:06:31 +0200, jz10 napisał(a):

> To zacznij pomagać dzieciom,a innych nie krytykuj.
> Zawsze jak ktoś robi coś dobrego,

To nie jest dobre: powiększacie populację bezpańskich zwierząt, bo ludzie
przestają się przejmować kotami/psami wiedząc, że można je wyrzucic na
ulicę lub bezkarnie pozwolić rozmnażać, bo w końcu zawsze znajdzie się ktoś
taki, jak Wy, kto je przygarnie. Bezpańskie, wałęsające się psy/koty w
mieście i na wsi powinno się zabijać, a nie grupować, ponieważ szerzą
choroby i pasożyty, a takie grupowanie i tak jest tylko wybiórcze i kończy
się z reguły powrotem zwierząt na ulicę - wszystkie koty dożyją u Ciebie
swojej starości i śmierci? Czy też porzucisz je, kiedy zachorujesz lub
będziesz miała inne problemy? Hę?
Instytucja hycla była kiedyś jak najbardziej pożyteczna. To działalność
różnego typu ekoświrów spowodowała, że jest napiętnowana i zniknęła.
Bezpańskie zwierzęta to zagrożenie wszelkiego typu, a stwarzanie dla nich
kolonii tylko odsuwa problem - i tak trafią na ulicę.

> to się mu podaje, co powinien robić.
> Całego świata nie zbawi jedna osoba,

Chciałaś powiedzieć: kotów. Nie świata. Nie zbawiasz świata, lecz parę
kotów. Szkodzisz, odsuwając problem i przedłużając jego negatywne skutki.
Robisz dobrze tylko sobie, stwarzając samej sobie wrażenie, że pomagasz
światu.
Światu nie są potrzebne populacje kotów, których nikt nie chce, a wbrew
pozorom - powiększacie te populacje, jeśli nie bezpośrednio, to pośrednio.

> a od tych co negują wszystko

Nie wszystko, lecz hodowlę bezpańskich zwierząt i wciskanie ich innym,
którzy niekoniecznie będą odpowiedzialni.

> na pewno
> nie będzie lepiej.

Nie. To Ty zacznij pomagać dzieciom. Najłatwiej wiąć kota - to taka
krótkotrwała odpowiedzialność.
Nie krytykuję, lecz mówię, że nie popieram i mówię, dlaczego: to jest
szkodliwa działalność. Bezpańskie zwierzęta należy zabijać, aby ograniczyć
ich niekontrolowane rozmnażanie (skądś się w końcu wzięły Twoje koty i będą
coraz nowe - co z tego, że te Twoje akurat wysterylizujesz???) - nie ma
innego sposobu.

6. Data: 2008-07-29 12:54:05

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote in

> Nie. To Ty zacznij pomagac dzieciom. Najlatwiej wziac kota - to taka
> krótkotrwala odpowiedzialnosć.

na pewnym nowootwartym osiedlu dla nowobogackich pojawily sie natychmaist 4
przychodnie weterynaryjne a nie mozna bylo znalezc przychodni dla ludzi

mowi samo za siebie

--
Y?

7. Data: 2008-07-29 12:58:10

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jz10" <j...@w...pl> wrote in news:g6ihgh$q94$1@opal.futuro.pl:

> Asia + koty - z mruczacymi pozdrowieniami

Asiu! lepiej idz ratowac prosiaki z transportow do rzezni - TAM dopiero
rozgrywa sie istny holocaust na PRZEMYSLOWA skale!

a przeciez badania naukowe potwierdzaja, ze swinie sa inteligentniejsze od
kotow i psow.

--
Y?

8. Data: 2008-07-29 13:01:54

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Yyy<y...@m...o2.pl>

> [...]
>
> na pewnym nowootwartym osiedlu dla nowobogackich pojawily sie
> natychmaist 4 przychodnie weterynaryjne a nie mozna bylo znalezc

Bogactwo daje ludziom zdrowie i wrażliwość na los zwierząt?

Don

9. Data: 2008-07-29 13:08:21

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in news:g6n4bv$h44$1@news.onet.pl:

> Bogactwo daje ludziom zdrowie i wrazliwosc na los zwierzat?

zastepuje wrazliwosc na ludzi wrazliwoscia na zwierzeta

a raczej w ogole wypelnia umysl proznoscia

--
Y?

10. Data: 2008-07-29 19:14:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Yyy pisze:

> na pewnym nowootwartym osiedlu dla nowobogackich pojawily sie natychmaist 4
> przychodnie weterynaryjne

Może na tym osiedlu zamieszkało 4 weterynarzy, którzy postanowili mieć
blisko do pracy?

A o czym innym miałoby to niby świadczyć?

Ewa

Emocje
Banalne - Ona chce odejść z innym
psychotropy