pomocy ....

91. Data: 2008-08-03 23:32:24

Temat: Re: pomocy ....
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yyy" napisał:

> komputer nie jest CALYM SWIATEM / CALA PRZESTRZENIA
> w ktorej odbywa sie WSZYSTKO i ktory pochlania calego i
> podporzadkowuje sobie malego czlowieka - tak, ze on/ona nie
> potrafi zrozumiec gdzie jest granica pomiedzy realem a wirtualem

Chyba nie doceniasz potęgi ludzkiego mózgu i wpływu rodziców. A może
boisz się, że Cię AI przerośnie i zostawi daleko w tyle? ;) A może
tych Twoich znajomych przerosła?
Moje dziecko w wieku bodaj 6 lat stwierdziło "mama, to tylko reklama",
widząc w telewizji jakiś spot, który mnie szczególnie zirytował
(właśnie w związku z robieniem wody z mózgu targetowi).

--
Pozdrawiam - Aicha

92. Data: 2008-08-03 23:59:26

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> To mi wygląda na fiksację ;)

Może tylko się zaciął? ;)

michał

93. Data: 2008-08-04 05:20:00

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in news:g75emf$v4$1@node2.news.atman.pl:

> Cóz oznaczaje te wszystkie odkrycia w porównaniu chocby z PC-tem
> czy telefonia komórkowa.
>
> Zauwaz, ze od czasów II wojny swiatowej rozwój nauki i techniki
> postępuje w tempie geometrycznym.

to tym bardziej! bo myslalem, ze chodzi o ZASLUGI ktora kultura "rozkrecila"
cywilizacje

bo zawuwaz ze ten oszalamiajacy postep naukowo-technologiczny to:

po pierwsze:
W OGOLE nie dokonuje sie w takim kraju jak Polska :(

po drugie:
Japonia, Korea Poludniowa, CHINY, Malezja akurat tu wioda NIEZAPRZECZALNY
prym! (a 90% Polakow nie ma pojecia stolica ktorego kraju jest KualaLumpur -
czesto lubie zadawac to pytanie roznym wymuuundrzajacym sie rozmowcom azeby
dostarczyc sobie rozrywki obserwujac jak potem sie wija... ;> )

po trzecie:
to co sie robi w Hi-Tech w bogatych krajach Zachodu, takich jak np. USA to
zajmuja i zajmowali sie dotad tym tam glownie EMIGRANCI i to glownie KOLOROWI
(jak przedstawiciele rasy zoltej, Hindusi itp.)
rodowici Amerykanie na studia wybieraja kierunki wymagajace mniej
energochlonnego stosowania logiki i racjonalnej samodyscypliny myslowej -
czyli "nie cierpia" przedniotow scislych ale za to faworyzuja prawo,
medycyne - a jak nie wyjdzie to ekonomie ;)

--
Y?

94. Data: 2008-08-04 05:38:36

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in news:g75ekv$cb4$1@inews.gazeta.pl:

> Komputer to nie samo archiwum, tylko uniwersalne narzędzie do wszystkiego.

no do wszystkiego to na pewno nie! np. grzanki na nim nie upieczesz :)
widzisz, ty sam juz nie wiesz gdzie istnieje granica

> Dzieci ucza się, jak z niego korzystac i nie umniejsza to ani na jotę
> rozwijania innych umiejętnosci lacznie z plastycznymi i abstrakcyjnymi.

wlasnie, ze umniejsza
powolalem sie na stosowne badania robione w Niemczech (majac nadzieje, ze
ktos tu na tym forum jako profesjonalnie zajmujacy sie psychologia bedzie
wiedzial o co chodzi i podrzuci jakis link)

umniejsza w sposb oczywisty wowczas kiedy sofware na kompie stara sie
niezdarnie nasladowac rzeczywistego odpowiednika a maly czlowiek urzeczony
komputerem jako takim w ogole bezkrytycznie przeskakuje aby poznac ta 2-
wymiarowa karykature raczej niz najpierw oryginalny pierwowzor

dzieci jak cos poznaja po raz pierwszy w zyciu to traktuja to jak archetyp!
i jesli to nowo-poznawane zjawisko jest tylko i wylacznie karykaturalnym
wypierdkiem niedoskonalego oprogramowania to robisz im tym samym wieeelkim
krzywde!

doslownie: splaszczasz ich swiat!

nawet najnowszy/najdrozszy model karty graficznej nie zastapi gry w pilke!!!
(tym bardziej, ze postep jest taki, ze za 2 lata ten model tej karty to
bedzie juz szmelc - a gra w pilke NIGDY !!!)

--
Y?

95. Data: 2008-08-04 08:06:34

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sie, 07:38, Yyy <y...@m...o2.pl> wrote:

> wlasnie, ze umniejsza

Właśnie, że nie umniejsza.

> powolalem sie na stosowne badania robione w Niemczech

Masz dzieci?

> dzieci jak cos poznaja po raz pierwszy w zyciu to traktuja to jak archetyp!

Ok. Posadź malutkie, rok, półtora, dziecko przed kompem - i daj mu
obok, do wyboru, plastelinę, kredki, kolorowe farby.
Jak sprawdzisz, co wybierze i co będzie z tym robić - wtedy wróć tutaj
i opowiedz.

> nawet najnowszy/najdrozszy model karty graficznej nie zastapi gry w pilke!!!
> (tym bardziej, ze postep jest taki, ze za 2 lata ten model tej karty to
> bedzie juz szmelc - a gra w pilke NIGDY !!!)

Ktoś nie chce Ciebie posłuchać i przychodzisz tutaj odreagować?

96. Data: 2008-08-04 08:14:28

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yyy wrote:

> no do wszystkiego to na pewno nie! np. grzanki na nim nie upieczesz
> :) widzisz, ty sam juz nie wiesz gdzie istnieje granica

No, ale bliżej jemu do "wszystkiego" niż do "ino archiwum" :)
Nie wiem, gdzie jest granica - jestem głupi.

> [...]

> pilke!!! (tym bardziej, ze postep jest taki, ze za 2 lata ten model
> tej karty to bedzie juz szmelc - a gra w pilke NIGDY !!!)

Piszesz w kółko mniej więcej to samo. Nikt nie mowi, że komputer to to samo,
co real. Wszyscy traktują go jak narzędzie, a Ty jak jakieś potencjalne
zagrożenie dla każdego, kto do ręki myszkę bierze. Myszka - wróg, płaski
ekran - wróg. Co Ty, w średniowieczu się urodziłeś? Czarownice chcesz na
stosie palić? ;D

michał

97. Data: 2008-08-04 08:20:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Same brednie.

Nie odróżniasz "głowy" od "rąk" IMHO.

Sorry, nie mam zamiaru ciebie przekonywać, czy dyskutować
z "argumentami" na takim poziomie.

--
CB

98. Data: 2008-08-04 09:36:38

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in news:g76ed1$f36$1@news2.ipartners.pl:

> Nie odrózniasz "glowy" od "rak" IMHO.
>
> Sorry, nie mam zamiaru ciebie przekonywac, czy dyskutowac
> z "argumentami" na takim poziomie.

no twoj argument za to jest wysokich lotow

ja tez nie mam juz ochoty na taka rozmowe wiec basta

--
Y?

99. Data: 2008-08-04 09:39:57

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka <c...@g...com> wrote in news:a99cd486-ceae-473e-afa3-
9...@i...googlegroups.com:

> Ktos nie chce Ciebie posluchać i przychodzisz tutaj odreagowac?

bez wycieczek osobistych

ogolnie jestem zalamany poziomem tej grupy

po co do cholery przyrostek 'sci' w nazwie grupy ????????!!!!!!!!!!!

--
Y?

100. Data: 2008-08-04 09:43:49

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in news:g76dpa$ruc$1@inews.gazeta.pl:

> Wszyscy traktuja go jak narzędzie

no wlasnie nie wszyscy - wiekszosc jak cos wiecej

> a Ty jak jakies potencjalne
> zagrozenie dla kazdego, kto do ręki myszkę bierze.

zagrozenie to za wiele powiedziane

> Myszka - wróg, plaski ekran - wróg.

nie wrog tylko kiepska alternatywa dla rzeczywistosci

> Co Ty, w sredniowieczu się urodziles?

argument jak ze sztabu wyborczego PO

> Czarownice chcesz na stosie palic? ;D

nie to bodajze Mazowiecki takiego argumentu uzywal...

--
Y?

Emocje
Banalne - Ona chce odejść z innym