pomocy ....

101. Data: 2008-08-04 09:45:47

Temat: Re: pomocy ....
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podałem ci [na próbę] argumenty i nie spodobało mi się to co z nimi
zrobiłeś.

Argumentów nie potrafisz przyjmować, więc nie ma sensu "walczyć"
z twoją wiarą IMHO.
Mówienie do "ściany" (betonu?) niespecjalnie fajne jest. ;)

--
CB

102. Data: 2008-08-04 09:49:33

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sie, 11:39, Yyy <y...@m...o2.pl> wrote:
> Hanka <c...@g...com> wrote in news:a99cd486-ceae-473e-afa3-
> 9...@i...googlegroups.com:

> bez wycieczek osobistych

Nie odpowiadaj mnie, odpowiedz sobie :)
Twoje krzyki i wykrzykniki mają jakieś podłoże, prawda?

> ogolnie jestem zalamany poziomem tej grupy

A nie przyszło Ci przypadkiem na myśl, że to Twoje, takie, a nie inne,
teksty wywołują taką, a nie inną, reakcję?

103. Data: 2008-08-04 12:08:18

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> [...]

> z twoją wiarą IMHO.
> Mówienie do "ściany" (betonu?) niespecjalnie fajne jest. ;)

Patrząc z boku, nie specjalnie Twoja "ściana" jest z czegoś innego.

michał

104. Data: 2008-08-04 12:11:13

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yyy wrote:

> bez wycieczek osobistych

> ogolnie jestem zalamany poziomem tej grupy

> po co do cholery przyrostek 'sci' w nazwie grupy ????????!!!!!!!!!!!

Najpierw był ten skrót, a potem są My. :D
Wytnij go! Zresztą tak samo pasujesz do tej grupy jak my wszyscy.

michał

105. Data: 2008-08-04 12:23:55

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yyy wrote:

> no wlasnie nie wszyscy - wiekszosc jak cos wiecej

Myślisz, że są tacy, co się do niego modlą? :)

> zagrozenie to za wiele powiedziane

No to nie tragizuj, bo tak to odbieram. ;)

> nie wrog tylko kiepska alternatywa dla rzeczywistosci

Nikt nikogo nie nakłania do korzystania z komputera zamiast z realu! To nowe
medium (Internet)do wymiany informacji, najbardziej ogólnie rzecz
informując. Żeby korzystać z Sieci trzeba posługiwać się komputerem, a za
chwilę jeszcze wygodniejszym urządzeniem niż PC czy laptop. Czy prasa,
radio, telewizja była kidykolwiek alternatywą rzeczywistości?
Była alternatywą nowej lepszej wymiany informacji od starej gorszej.

> argument jak ze sztabu wyborczego PO

Trafiłeś w dziesiątkę. Bedziesz teraz politykował?

> nie to bodajze Mazowiecki takiego argumentu uzywal...

Bardzo słusznie.

michał

106. Data: 2008-08-04 12:25:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoje "patrzenie", twój problem.

--
CB

107. Data: 2008-08-04 12:37:51

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> Twoje "patrzenie", twój problem.

E tam, zaraz problem. Tak jakbym oglądał film o dwóch rycerzach.

michał

108. Data: 2008-08-04 12:43:13

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:
Poprawka:

> [...]
> laptop. Czy prasa, radio, telewizja była kidykolwiek alternatywą
> rzeczywistości? Była alternatywą nowej lepszej wymiany informacji od

W drugim zdaniu miało być:

To nowe medium (Internet)do wymiany informacji, najbardziej ogólnie
> rzecz UJMUJĄC.

michał

109. Data: 2008-08-04 15:52:48

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in news:g76sd0$n04$1@inews.gazeta.pl:

> zeby korzystac z Sieci trzeba poslugiwać się komputerem, a za
> chwilę jeszcze wygodniejszym urzadzeniem niz PC czy laptop.

o nie prawda! jest jeszcze cale spektrum innych urzadzen ktore sie poszerzy:
np. "telefon" komorkowy / palmofon, rozne bramki internetowe do roznych
Tlenofonow czy innych ofert VoIP, tunery do radia internetowego, rozne
urzadzenia automatyki kontrolowane przez TCPIP...

ogolnie to jest taka tendencja rynkowa, ze to co dotad bylo w postaci
software'u to coraz czesciej realizuje sie w postaci urzadzonka przylaczanego
jako jeden z klientow sieci - tak "zeby nie trzeba bylo wlaczac komputera" -
ciekawe dlaczego...? ;)

--
Y?

110. Data: 2008-08-04 16:01:34

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in news:g76rl7$kdf$1@inews.gazeta.pl:

> Najpierw byl ten skrót, a potem sa My. :D
> Wytnij go!

jak zauwazylem jest jeszcze grupa o wdziecznej nazwie:

alt.pl.psychologia

moze bysta tam poszly?
tam jest sporo przestrzeni do zagospodarowania - na razie jakies 2 posty na
tydzien :/

> Zreszta tak samo pasujesz do tej grupy jak my wszyscy.

intencje tez sa wazne

--
Y?

Emocje