pomocy!!Jak zwalczyc mech?

From: "B.Z." <b...@c...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: pomocy!!Jak zwalczyc mech?
Date: Thu, 07 Dec 2000 09:30:21 +0100

Mnie niestety wyszlo, ze sprawa nie jest taka prosta.
U mnie mech wlazl mi na caly praktycznie trawnik od jakichs dwu lat.
Moge zrobic mchowisko, zgoda, ale troche trawnika przydaloby sie.
rosnie (mech ) i w cieniu, i - rowniez w pelnym sloncu!!
Sypalam dolomitem - i rosl na grudkach dolomitu.
W tym roku dalam zrobic analize gleby w takim specjalnym
Instytucie, PH mam idealne do trawnika, 6.5, dolomitu mi zakazali.
kazali mocno napowietrzac, i posypac superfosfat potrojny teraz
bo czegos tam w glebie bylo za malo, a wiosna i latem
normalne nawozenie trawnika..Glebe mam srednia
mchu nie mialam przez 8 lat, a teraz zgroza!!!!!!!
Probowalam oczywiscie antymchu - niszczy mech na chwile
potem odrasta. Probowalam nawet roztworu siarczanu zelaza
(to jest glowny skladnik antymchow) - efekt taki sam.
Prawde mowiac jestem juz podlamana
czy w koncu odzyskam troche trawnika.
Moze jacys specjalisci od gleby jeszcze mi cos poradza????
Pozdrawiam
Barbara

Nowy Program Partnerski Serwisu RUBIKON - http://partnerzy.rubikon.pl