pomocy - ile potrzeba włóczki

1. Data: 2005-01-14 06:30:19

Temat: pomocy - ile potrzeba włóczki
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc! Ile kupić Puchatki na sweterek rozmiar 46? Czy ktoś mi
odpowie???????
Pozdrawiam serdecznie z Lublina - Gośka

1. Data: 2005-01-14 07:33:06

Temat: Re: pomocy - ile potrzeba włóczki
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Proszę o pomoc! Ile kupić Puchatki na sweterek rozmiar 46? Czy ktoś mi
> odpowie???????

Odpowiem nie wprost - dla sweter-golf dla córki rozmiar 36 robiony ryżem i
warkoczami poszło mi 65 dag Puchatki.

Kasia

1. Data: 2005-01-14 09:56:10

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
> Odpowiem nie wprost - dla sweter-golf dla córki rozmiar 36 robiony ryżem i
> warkoczami poszło mi 65 dag Puchatki.

Jak myślisz - 1kg wystarczyłby?
Pozdrawiam z Lublina - Gośka

1. Data: 2005-01-14 10:29:52

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak myślisz - 1kg wystarczyłby?

To zalezy jakim wzorem chcesz robić i czy to będzie golf - na golf (duży
golf) wychodzi prawie cały motek. Wczesniej robiłam z Puchatki również golf,
łączyłam Puchatkę z inną włóczką, oprócz golfa mniej więcej tyle samo było
drugiej włóczki - wtedy wyszły mi 4 motki ściegiem dżersejowym. Jest tu
wiele dziewczyn które robiły z Puchatki może one tez się wypowiedza na temat
zużycia włóczki.

Kasia

xxx sympatyczny komplet za straszna cene - knot ;-/
Kontakt z wlascicielem fotoalbumu z 7 ya
jaszczorowka
Permin 13-3155 Boat by beach
czy ktos to juz ma...?