pomożcie

1. Data: 2001-01-30 20:05:07

Temat: pomożcie
Od: "Magda Lewandowska" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 21 lat i ... straciłam kontrolę nad jedzeniem. W sytuacjach stresowych
potrafię pochłonąc góry żarcia - co oczywiście ma niekwestionowany wpływ na
moją sylwetkę - i co najgorsze ja kompletnie nie moge sobie poradzić gdy
mnie dopadnie taki atak. W ciągu pół roku przytyłam o 10 kilo, a ponieważ
zawsze byłam szczupła więc nie moge znieść swego wyglądu. Nie mam bulimii.
Jeśli ktoś przeszedł coś podobnego i sobie z tym poradził, to błagam niech
się odezwie, bo mój wygląd zaczyna podkopywać moją samoocenę. Czekam na
jakiekolwiek wskazówki ( oprócz leczenia w poradni )

Mada

2. Data: 2001-01-30 22:58:03

Temat: Re: pomożcie
Od: Joanna <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9576dh$8q1$...@n...tpi.pl, Magda Lewandowska at
m...@a...net.pl wrote on 30.01.01 21:05:

> [...]
> się odezwie, bo mój wygląd zaczyna podkopywać moją samoocenę. Czekam na
> jakiekolwiek wskazówki ( oprócz leczenia w poradni )

A dlaczego nie w poradni?

3. Data: 2001-01-31 08:08:05

Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Magdo, nie chce Cie martwic, ale takie niekontrolowane ataki obzarstwa
moga
> wskazywac na bulimie. Mysle, ze jesli trwa to dluzszy juz czas, powinnas
jednak
> sie zglosic po porade do specjalisty.

Moze czegos nie rozumiem, ale myslalam, ze bulimia wiaze sie z wymiotami po
obzarstwie (nie ma tycia), wiec skoro Magda utyla 10 kg, to chyba nie ma
bulimii?

4. Data: 2001-01-31 08:59:45

Od: "olivka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda Lewandowska <m...@a...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9576dh$8q1$...@n...tpi.pl...
> Mam 21 lat i ... straciłam kontrolę nad jedzeniem. W sytuacjach stresowych
> potrafię pochłonąc góry żarcia - co oczywiście ma niekwestionowany wpływ
na...

Ja ją stracilam okolo osmiu lat temu i do tej pory nie odzyskalam. Tyje i
chudne na zmiane, co naturalnie fatalnie odbija sie na wygladzie. W pewnym
momencie bylo mi naprawde bardzo ciezko, zaczelo to sie ocierac o bulimie,
dolaczyla sie depresja, zamknelam sie w swoim swiecie i probowalam radzic z
tym sobie sama. Niestety, raczej malo skutecznie. Teraz troche sytuacja sie
unormowala, znowu mam nadzieje, ze mi sie uda bardziej radzic sobie ze
stresami. Ale bilans jest taki, ze ciagle mam nadwage, depresyjne nastroje i
jestem zupelnie sama.
Więc widzisz jak to u mnie jest, dlatego naprawde uwazaj. Radze ci , zwrocic
sie jednak do kogos, na poczatku moze wystarczy przyjaciolka, rodzice, ktos
w kims bedziesz miec oparcie, nie badz Zosią-samosią.
Powodzenia

5. Data: 2001-01-31 09:11:05

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olivka" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Magda Lewandowska <m...@a...net.pl> w wiadomości do
grup
> dyskusyjnych napisał:9576dh$8q1$...@n...tpi.pl...

Mysle, ze odkrylam te tajemnice;), chociaz nigdy nie utylam
drastycznie.
Czy czyta nas Rosa:)?
Czy mogę przytoczyc fragmenty MOICH listów do Ciebie?
Eva

6. Data: 2001-01-31 11:47:54

Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niekiedy bulimia laczy sie z lekiem przed przytyciem i chore uzywaja
roznych
> metod temu zapobiegajacym (np. prowokowanie wymiotow). Ale w wielu
przypadkach
> takie bronienienie sie przed przybraniem na wadze nie ma miejsca i kobiety
> tyja......i to bardzo.
> Pozdrawiam
> Gosia

Dziekuje : )

7. Data: 2001-01-31 21:54:11

Temat: Odp: pomocie
Od: "martarym" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialam cos takiego, probowalam odchudzac sie (np. robilam glodowki)
ale potem znowu tylam i tak w kolko. Wraz z utrata lini wpadalam
w depresje. Zaczelo sie z pojsciem na studia (19lat) i trwalo do 23.
Wlasnie majac 23 przez pol roku zylam tylko na kapuscie doszlam
do wymarzonej wagi po czym znow zaczelam przybierac (wszystkie
wyniki badan w normie) i wtedy postanowilam ze mam wszystko gdzies.
Przestalam sie odchudzac ale za to zaczelam b. dbac o swoj wyglad (perfumy,
ubrania, fryzura, makijaz) i wlasnie ladny wyglad pomogl mi + moj chlopak.
Jak go poznalam to b. szybko spadlam do wagi o jakiej nawet nie marzylam
i to jedzac normalnie (tzn. przestalo mi sie chciec)!
Jesli jestes jeszcze na etapie ze mozesz sobie sama pomoc to :
1) badz BARDZO cierpliwa i WYROZUMIALA wobec siebie
cos slodkiego to nie zbrodnia kazdy ma prawo
2) dbaj, dbaj i jeszcze raz dbaj o swoj wyglad (kremy, maseczki, i to co
powyzej)
3) chodz na dyskoteki ale z ruchem to roznie bywa (u mnie dawal odwotne
rezultaty, robilam sie jakas taka potezna - miesnie mi rosly)
4) zajmuj sobie czas, np. znajomi, nie jedz sama zawsze w czyims
towarzystwie (bedziesz sie wstydzila pozerac)
5) sprobuj polubic uczucie ssania w zoladku, np. ze sie czujesz taka lekka
6) jedz regularnie, malo ale zawsze cos nawet jak niby nie masz ochoty!!!!
Na poczatku radzilam sobie kawa (dochodzilam do 4 dziennie) ale kawa
wyplukuje magnez a jego brak odpowiedzialny jest np. za stany depresyjne.
Wiec moze trzeba byloby go uzupelniac tabletkami.
marta

8. Data: 2001-02-01 06:03:11

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jan 2001 21:05:07 +0100, "Magda Lewandowska"
<m...@a...net.pl> wrote:

> [...]
>się odezwie, bo mój wygląd zaczyna podkopywać moją samoocenę. Czekam na
>jakiekolwiek wskazówki ( oprócz leczenia w poradni )

Pij na okraglo tak duze ilosci niegazowanej wody mineralnej, ze
wszelkie jedzenie Ci przejdzie zanim tylko o tym pomyslisz.

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
But never is a promise and you can't afford to lie

9. Data: 2001-02-01 21:13:35

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Lewandowska" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> Mam 21 lat i ... straciłam kontrolę nad jedzeniem. W sytuacjach stresowych
> potrafię pochłonąc góry żarcia - Nie mam bulimii.
> Czekam na
> jakiekolwiek wskazówki ( oprócz leczenia w poradni )

No więc Koleżanko, Ty sama stawiasz sobie diagnozę i wybierasz leczenie.
Jeżeli jednak swoich sugestii nie będziesz z góry narzucać otoczeniu,
staniesz się bardziej otwarta na jakiekolwiek rady. Ponieważ w
podręcznikach za bulimię uważa się patologiczne obżarstwo, więc chyba jednak
na tę bulimię cierpisz, chociaż z niezrozumiałych dla mnie względów -
odrzucasz taką możliwość. Skoro nadmiernie jesz w sytuacjach stressu,
wilczy apetyt może być formą redukcji przeżywanego lęku, niepokoju,
podświadomej obawy a nawet...depresji. W tej formie uzależnienia, pomocna
byłaby Ci psychoterapia grupowa, więc jednak leczenie w poradni...
Dorrit

> Mada

Pierwsze 3 sekundy
Literatura