pomóżcie

1. Data: 2004-04-17 06:11:11

Temat: pomóżcie
Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, pomożcie, nie dalej jak wczoraj czytałam o cieście z którego z
użyciem gorącej wody które można stosować do pierogów. A dziś wzrok zawodzi.
Czy to już mój koniec?

1. Data: 2004-04-17 07:25:05

Temat: Re: pomóżcie
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2004-04-17 at 08:11, Misielin wrote:
> Ludzie, pomożcie, nie dalej jak wczoraj czytałam o cieście z którego z
> użyciem gorącej wody które można stosować do pierogów. A dziś wzrok zawodzi.
> Czy to już mój koniec?

Obawiam sie, ze tak... ;)))

Prosie bardzo:
> w takim razie bardzo prosze o przepis na ciasto wlasnej roboty do
canelloni
> i lasagni

No taki sam jak do tradycyjnego makaronu, czyli trzy szklanki maki zalac
szklanka wrzatku, dodac lyzke masla, najpierw mieszac jakims narzedziem,
jak juz da sie dotknac, to lapa wyrobic elastyczne ciasto, walkowac,
wykrawac ksztalty, gotowac/zapiekac. Do canelloni te same ksztalty, co
do lasagne, czyli prostokat, walek farszu klasc na poczatku paska,
zawijajc w rure. Tego samego ciasta uzywam do pierogow. Moje ostatnie
lasagne byly z maki razowej - tez dobrze, z lekko orzechowawym smakiem.

Kot i poranna kafka

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-04-17 08:05:30

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzienki, dzienki panie grochu...

1. Data: 2004-04-17 10:46:54

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot ( m...@p...onet.pl ) napisał:
> No taki sam jak do tradycyjnego makaronu, czyli trzy szklanki maki zalac
> szklanka wrzatku, dodac lyzke masla,

I to tak bez jaj?
Tzn. nie dodajesz żółtka/jajka?

Iwona

1. Data: 2004-04-17 13:51:19

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2004-04-17 at 12:46, Iwona wrote:

> I to tak bez jaj?
> Tzn. nie dodajesz żółtka/jajka?

Calkiem bez jaj ;)

--