pompka obiegowa w kotle Viessmann

1. Data: 2007-09-26 06:34:38

Temat: pompka obiegowa w kotle Viessmann
Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie do uzytkownikow kotlow dwufunkcyjnych Viessmann
model Vitopend nie pamietam dokladnie typu.

Kociolek jest z poczatku tego roku, uruchomiony niedawno.
Dziala bez zarzutow tylko ze... zaraz po tym jak zakreci sie kran
wlacza sie chyba pompka obiegowa i goraca wode z wymiennika
wtlacza do obiegu CO. Wnioskuje to po tym ze rurka zasilajaca CO
robi sie ciepla (a moze mi sie wydaje).
Zaznacze ze pokretlo CO jest w polozeniu skrajnym lewym
czyli ogrzewanie CO jest wylaczone.

Moje pytanie jest nastepujace :) Czy tak ma byc?

Ryba

2. Data: 2007-09-27 11:51:16

Temat: Re: pompka obiegowa w kotle Viessmann
Od: olo <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlacza sie chyba pompka obiegowa i goraca wode z wymiennika
> wtlacza do obiegu CO. Wnioskuje to po tym ze rurka zasilajaca CO

ja mam Vaillanta i tez to zauwazylem, chyba wiec tak ma byc, byc moze
jest to potrzebne zeby troche schlodzic wymiennik ciepla ?

olo

drozsze panele czy tansze drewno?
Stosuje ktoś jonizator powietrza
Podłogi Barlinek czy Baltic Floor ?