pomyłka

1. Data: 2006-09-19 21:15:34

Temat: pomyłka
Od: "Magdzioszka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przed chwilą zażyłam gyno-femidazol doustnie - pomylily mio sie blistry z
lekami. Czy może mi to zaszkodzić? Proszę o odpowiedź.

2. Data: 2006-09-20 14:12:50

Temat: Re: pomyłka
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdzioszka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Przed chwilą zażyłam gyno-femidazol doustnie - pomylily mio sie blistry z
> lekami. Czy może mi to zaszkodzić? Proszę o odpowiedź.

Gyno -Femidazol, lek przeciwgrzybiczny. Pochodny imidazolu.
Mogą ale nie muszą wystapić zaburzenia ze strony układu pokarmowego:
biegunka, wymioty, nudności.
Po kilku lub kilkunastu godzinach wszystko wróci do normy.

J.

3. Data: 2006-09-20 20:56:23

Od: "Magdzioszka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> biegunka, wymioty, nudności.
> Po kilku lub kilkunastu godzinach wszystko wróci do normy.

Dzięki za odp. Minęła już prawie doba i nic mi nie było na szczęście

doksycylina a Centrum
dobry lekarz...
Nie wiem jak interpetować wyniki
pytanie do dawcow krwi