Zarobki diagnosty laboratoryjnego?-piszcie

1. Data: 2007-01-11 10:11:19

Temat: Zarobki diagnosty laboratoryjnego?-piszcie
Od: "t.osmowicz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Jestem mgr.analityki medycznej skonczylem 5 letnie studia na Akademii
Medycznej, poszedłem do laboratorium i dostaje na reke 900 netto. Nie
spodziewalem sie takiej psiej kasy po tak trudnych studiach, to jest
jalmużna dla frajerów. Powiedzieli mi że jak awansuje na kierownika
laboratorium to dostane 2 tys netto, to tez psia kasa!
Pracowałem przez rok jako przedstawiciel medyczny i na starcie na
okresie probnym dostalem 2300 netto! + samochod do swojej dyspozycji i
komorke z pakietem minut. Zrezygnowalem z tej pracy bo chcilem robic
cos ambitnego i w koncu skonczylem analityke medyczna. To byl jednak
blad, najwiekszy blad zycia!!!
Byc moze sa jakies laboratoria w ktorych placa wiecej, wypowiedzcie
sie.
Z mojejego roku wiekszosc osob zrobila technikum farmaceutyczne i
sprzedje leki w aptekach(zalozyla tez punkty apteczne), paranoja jest
to ze jako technik zarabiaja wiecej niz jako mgr.analityki
medycznej!!!! Skandal!!

Apel do wszystkich studiujących analitykę medyczną rzuccie te
studia!!! bo sa g... warte-- idzcie na farmacje lub stomatologie!!
chyba ze chcecie klepac biede!! zreszta nie ma ochrony zawodu i nawet
weterynarz moze byc diagnosta lab po zrobieniu 2 lat kursow.!! Za
granica nie ma takiego zawodu!!-- lekarze maja specjalizajce z
diagostyki. Taka jest smutna prawda....

Dzieki
pozdrawiam wszystkich towazyszy niedoli czyli analitykow medycznych
mgr.T.Osmowicz

2. Data: 2007-01-11 13:52:28

Temat: Re: Zarobki diagnosty laboratoryjnego?-piszcie
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "t.osmowicz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
Witajcie

Jestem mgr.analityki medycznej skonczylem 5 letnie studia na Akademii
Medycznej, poszedłem do laboratorium i dostaje na reke 900 netto.....

poszukaj pracy w prywatnych laboratoriach, trochę lepsza płaca, a co do
przedstawicielstwa, zawsze możesz wrócić
pozdrawiam A

3. Data: 2007-01-11 14:47:33

Od: artiun <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

t.osmowicz napisał(a):
> [...]
> diagostyki. Taka jest smutna prawda....
>
> Dzieki
> pozdrawiam wszystkich towazyszy niedoli czyli analitykow medycznych

Hehehehe.

Jako laborant pracuje juz 10 lat :)
Po roku pracy jako technik moj byly szef namowil mnie na studia zaoczne, aby
zostac asystentem.
Poszlam na te cholerne studia.
W tej chwili zarabiam jako diagnosta tyle samo co technik.
Teoretycznie moja kolezanka, ktora jest nadal technikiem nie ma prawa
wydawac samodzielnie wynikow badan - wg ustawy, ktora jak dotad jest martwa
(dyrektorzy placowek medycznych unikaja dodatkowych kosztow przy
zatrudnianiu diagnostow na dyzurach) Wg ustawy o zawodzie diagnosty jak i
ustawy o diagnostyce laboratoryjnej laboratoria nie maja prawa bytu, ktore
nie sa wpisane w rejestr, czyli, ze nie maja kierownika ze stopniem
specjalizacji (wg starej nomenklatury z 2*). A jednak nadal istnieja
laboratoria zalozone przez technikow i prosperuja dosc dobrze, bo lekarzom
laboratoria bez standardow sa bardziej potrzebne - sa po prostu tansze.
Jako diagnosci jestesmy traktowani jako niepotrzebny balast, ale tez do
czasu jedynie. Niech tylko awarii ulegnie jeden z aparatow a juz podnosi sie
krzyk, ze "szpital nalezy zamknac, bo lekarze nie maja jak leczyc pacjentow".
Jako diagnosci jestesmy traktowani jako idioci, ktorzy jedynie umieja pobrac
krew i pobawic sie odczynnikami. Lekarzy nie obchodzi to co im mowimy, np o
sensownosci wykonywania lipidogramow w godzinach popoludniowych i nocnych.
To tylko nieliczne uroki bycia diagnosta.
Ale wiesz co, ja nie żałuje, ze ejstem diagnosta laboratoryjnym. Moja prace
traktuje jak jedno z licznych moich hobby. A to, ze dostaje po 11 latach
pracy w tym 5 jako asystent, zaledwie 1100zl na reke (pod warunkiem, ze mam
kazdy weekend zajety dyzurem i 7 nocek w m-cu) to tylko drobny szczegol ;)

Pozdrawiam kolezanki i kolegow w fachu :)

Wirgo
--
Artur

4. Data: 2007-01-11 14:53:44

Temat: pomylka w podpisie
Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powyzszy post podpisalam nikiem swojego meza, za o wszytskich przepraszam -
tak to jest gdy korzysta sie z jednego pocztowego programu :)

Pozdrawiam raz jeszzce - wirgo

--
Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

5. Data: 2007-01-11 22:37:27

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Ale ty nic nowego nie odkryłeś. Nie żebym ci żałował albo uważał za artiun
/wirgio że ktoś z was jest niepotrzebnym balastem ale skończenie studiów w
naszym kraju to nie jest obecnie jakiś lada wyczyn za który od razu należy
się pansja że wystarczy miesiąc na rok popracować.
Miałeś lepiej płatną pracę? Było tam zostać albo wróć do niej.
Wychodzi na to że albo będziesz zarabiał kasę albo będziesz podchodził do
pracy hobbystycznie.

Mój były pracodawca na etacie (czyli 12 godz. :)) proponował mi pensję 1200
na rękę ale dopiero po skończeniu studiów.
Dobrze że wtedy go olałem i nie obroniłem pracy bo dostawałbym jałmużnę a
nie pensję.

Niestety jest mały minus mojej decyzji. Nie mogę sobie wstawić przed
nazwiskiem w podpisie ani na wizytówce tych trzech literek dzięki którym ty
skarżysz się na zarobki.

PawełJ

6. Data: 2008-10-11 11:05:51

Od: a...@w...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

jejku jejku ja jestem właśnie na V roku studiów kierunku analityka
medyczna i to co własnie przeczytałam mnie załamało....bo gdy juz dostane
mój upragniony dyplom z tytułem magistra a nastepnie dostane 900 zł to
moja swietlana przyszłosc własnie legła w gruzach....przeciez ja pracujac
w kawiarni, parzac cholerna kawe zarabiałam 2-3 razy wiecej....i co teraz
moze jakas rada drodzy koledzy po fachu....bo przerwanie studiów na V roku
to chyba niezbyt madry pomysł????

załamana studentka:(((

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

7. Data: 2008-10-11 12:59:18

Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" < > napisał w wiadomości
> [...]
> moze jakas rada drodzy koledzy po fachu....bo przerwanie studiów na V roku

Nie przejmuj się. Możesz otworzyć własne laboratorium, znaleźć pracę w
firmie farmaceutycznej, dawać korepetycje z chemii, zostać na uczelni,
wyjechać do innego kraju itd.

Pozdrawiam-
regen

8. Data: 2008-10-12 12:43:40

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> [...]
> moze jakas rada drodzy koledzy po fachu....bo przerwanie studiów na V roku

mozesz nadal parzyc kawe w kawiarni przeciez...
jesli bardzo chcesz pracowac w zawodzie za wieksza kase to zostaje wyjazd za
granice, pracy nie brakuje.

9. Data: 2012-10-22 03:34:19

Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

mgr. D. Tyszkowski
Pracuje od 5 lat w Stanach Zjednoczonych, wyjechalem po studiach, zrobilem
uprawnienia przez dodatkowe szkolenie szpitalne przez 8 miesiecy. Zarabia sie tu w
analityce medycznej okolo 50,000 USD rocznie, sa duze braki w tym zawodzie wiec latwo
znalezc prace.

10. Data: 2014-07-16 12:16:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 października 2012 05:34:19 UTC+2 użytkownik
c...@g...com napisał:
> [...]
analityce medycznej okolo 50,000 USD rocznie, sa duze braki w tym zawodzie wiec latwo

Witam,
Cieszę się, że mogłam natrafić na Pana wiadomość. Zależy mi bardzo na skontaktowaniu
się z Panem. Interesuje mnie jakie konkretne szkolenia musiał Pan przejść i na jakie
konkretne stanowisko Pan aplikował na początku?
Pozdrawiam.

c...@g...com napisał:
> [...]
analityce medycznej okolo 50,000 USD rocznie, sa duze braki w tym zawodzie wiec latwo

Zatrucie - jakiś sposób...?
Wiek serce HELP
Wiek serca HELP