popcorn

1. Data: 2000-03-02 19:39:21

Temat: popcorn
Od: "Marta" <m...@a...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy opłaca się kupować urządzenie do robienia popcornu,czy też moze lepiej
robić go tradycyjnymi metodami?

m.

1. Data: 2000-03-02 22:34:57

Temat: Odp: popcorn
Od: "Ewa Kaminska" <e...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli masz zamiar hurem prazyc to tak a
le jesli od czasu do czasu to nie wiem czy jest tu jakis sens:-))
Użytkownik Marta <m...@a...put.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:89mfod$uh3$...@m...amu.edu.pl...

1. Data: 2000-03-02 22:41:51

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych napisał:89mfod$uh3$...@m...amu.edu.pl...
> Czy opłaca się kupować urządzenie do robienia popcornu,czy też moze lepiej

Jak masz mikrofalowke to w supermarketach jest amerykanski popcorn wylacznie
do mikroweli. Wkladasz torebke, pare minut i gotowe, smakuje doskonale

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-03-03 02:06:05

Od: "Cook" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie kupuj tego szajsu tylko zrób w garku z pokrywką albo w mikrofali

1. Data: 2000-03-03 11:00:13

Temat: Re: Odp: popcorn
Od: marta <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak sie robi popcorn w mikrofalli?

1. Data: 2000-03-03 23:33:31

Temat: Re: popcorn
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marta <m...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...com.pl...
> a jak sie robi popcorn w mikrofalli?

To bardzo proste. Kupujesz gotowy popcorn w sklepie, wkladasz go na bodajze
3 min. do kuchenki w tym czasie on "wybucha" wyciagasz juz gotowy rozrywasz
torebke i gotowe :)

--
~~~~~~~~~~~~~~~~
Artur Nowacki

1. Data: 2000-03-04 13:38:37

Od: "zaba" <k...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

absolutnie odradzam, ja jestem popcorno-zerca i takie urzadzenie dostalam od
kogos w prezencie,
ale to straszne pop-corn bez tluszczu (chrzesci w zebach i ogolnie smakuje
jak tektura)
zostan przy tradycyjnej metodzie lub tak jak pisze Przemyslaw kup ten do
robienia w mikrofali ( niezaduzo go wprawdzie wychodzi na raz) ale jest
bardzo smaczny, aha uwaga w Polsce spotkalam sie z dwoma rodzajami pop-cornu
do robienia w mikrofali zielony i niebieski , jeden maslany a drugi
tradycyjny i czesto sie zdarza ze ten maslany jest po prostu zjelczaly i
wstretnie smierdzi - patrz data waznosci

zaba
ps. pop-corn do mikrofali to takie male prostokatne paczuszki

1. Data: 2000-03-06 19:45:54

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

zaba wrote:

> [...]
> kogos w prezencie,
> ale to straszne pop-corn bez tluszczu (chrzesci w zebach i ogolnie smakuje

Moj maz, ktory musi uwazac na wage, a je pop-corn przynajmniej raz-dwa w
tygodniu, kupil sobie maszynke do po-cornu na gorace powietrze. Po-corn
wychodzi swiezy, pachnacy i puszysty. Gdy maz czuje sie grzesznie, polewa go
roztopionym maslem i posypuje sola.
Magdalena

koper włoski
archiwum