poprzedni partnerzy.. poradzcie

1. Data: 2002-08-19 07:42:38

Temat: Re: poprzedni partnerzy.. poradzcie
Od: Janusz <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zakanczajac te niestety malo pomocna dyskusje z przykroscia stwierdzam ze
poziom niektorych odpowiedzi jest dosc.. mm... nie nie napisze tego :)
ja osobiscie co mozecie zarzucac sam takze nie odpowiedzialem kompletnie
ani zbyt madrze ale musze przyznac ze pewne wypowiedzi spowodowaly lekka
drzaczke moich rak :) szczegolnie wypowiedz madrej pani oceniacej z
wybitnym znawstwem i niesamowitym polotem moj zwiazek jako oparty na
pozadaniu a nie jak ja sam napisalem na poczatku - milosci :)
powiem na koniec jedno - problem moj jakkolwiek duzy nie zniszczy mojego
zwiazku z Justyna anie tez mu znaczaco nie zaszkodzi gdyz jest oparty
wlasnie na prawdziwej milosci obustronnej. zycze Wam kochani tego samego
zawsze.
Jezeli ktos chcialby ze mna jakies slowko zamienic to prosze juz wylacznie
na priva j...@w...pl
pozdrawiam serdecznie.

Janusz ;)