porady - ogrod

1. Data: 2000-08-07 14:02:11

Temat: porady - ogrod
Od: ewac <e...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuja mnie jakies projekty ogrodow, firmy sie tym zajmujace z
Lublina i okolic ew. wskazowki jak zrobic to samemu, zeby bylo ladnie, w
miare niedrogo i funkcjonalnie (pamietajac o wymogach poszczegolnych
roslin ).

2. Data: 2000-08-07 21:11:57

Temat: Odp: porady - ogrod
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wskazowki jak zrobic to samemu, zeby bylo ladnie, w
> miare niedrogo i funkcjonalnie (pamietajac o wymogach poszczegolnych
> roslin ).

Grupa plrecogrody dyskutuje na te tematy już od kilku lat - w jednym poście
nie da się niestety zamknąć odpowiedzi na Twoje pytania.
Może zacznij od tego jaki masz teren, jakie nasadzenia preferujesz?
Na początku jest chaos, ale trzeba od czegoś zacząć.

Pozdrowienia z Gór świętokrzyskich
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-08-08 10:15:11

Temat: Re: Odp: porady - ogrod
Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo za odpowiedz "krajanie" ja tez pochodze z Kielecczyzny (
Jędrzejów) ale wywiało mnie az w Lubelskie. Teraz mam spora działke ok. 20 ar.
i chciałabm ja madrze zagospodarowac.
Na ok. 10 ar. mam posiana trawe (wlasnie kielkuje) i posadzone 20 drzewek
owocowych (sliwy, morele, czresnie, jablka i grusze) - juz rosna 4 lata ale nie
chca owocowac w tym roku czresnia miala owoce,ktore przemarzly przy pierwszej
fali majowych przymrozkow a jedyna jablon miala az 6 jablek.Na czesci jest
ogrod warzywny a reszta mialaby byc rekreacyjna - tzn kacik do grilowania,
miejsce do zabawy dla dzieci. I to wszystko.
Chcialabym urzadzic jakis maly skalnik na sztucznej skarpie, rozplanowac klomby
kwiatowe uwzgledniajac magnolie, ktora wprawdzie zostala zdeptana przez psa
ale odrasta od korzena.
Jeden z brzegow dzialki obsadzic czyms zimozielonym o pokroju kolumnowym (max.
szerokosc drzewka 1m) lub jakims malo pracochlonnym zywoplotem.
Jesli moglbys mi poradzic bylabym wdzieczna.
Acha czytelnikiem grupy jestem od tygodnia stad moze moje znane juz grupie
pytania.

porady
ukorzenianie
żywopłot - pomoc