porady w doborze sukienki slubnej

1. Data: 2004-01-19 07:35:50

Temat: porady w doborze sukienki slubnej
Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Potrzebuje porady,a gdzie mam sie nie zwrocic jak wiem ze znajdzie sie
tutaj ktoś życzliwy i mi pomoze:)
otoz sprawa tyczy sie sukienki slubnej,wiele z Was brało juz ślub :) i
przymierzalo niejedna sukienke,dlatego prawdopodobnie bedziecie wstanie mi
pomoc
mam niezbyt zgrabne kształty,dlatego nie wiem jakie typu sukienki beda na
mnie dobrze leżec
jakie kroje wyszczuplaja,podam tylko ze mam spory biust ( rozmiar gory 44
rozmiar , dołu 42 )
byłabym wdzieczna za wszelkie sygestie czego mam sie wystrzegac w doborze
kreazji
jakiego typu sukienki beda na mnie łądnie lezec

z góry dziekuje za wskazówki
ONka

2. Data: 2004-01-19 12:16:09

Temat: Re: porady w doborze sukienki slubnej
Od: "IWONA" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ONka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> kreazji
> jakiego typu sukienki beda na mnie łądnie lezec

> [...]
nie wiem co prawda w jakiej sukni bedziesz super dobrze wyglądać ale jezeli
chcesz mogę Ci poradzić , gdzie taką suknię mozesz kupić .
Ja brałam ślub cywilny w 5 miesiacu ciąży i miałam duzy brzuch a chciałam
załozyć coś wiecej niz garsonkę . W wielu mejscach , gdzie oglądałam
sukienki rozkłądano ręce . A tam , gdzie w końcu kupiłam dziewczyny bardzo
miłe , znalazłam sobie piękną suknię , na miejscu jest krawcowa , która
bezpłatnie dokonuje poprawek . Jak chcesz daj znać na priva , tp wyślę Ci
adres i nazwę sklepu . Aha , sklep się mieści w Warszawie .
Poza tym spróbuj moze poszukać gdzieś w internecie , napewno jest masa stron
ztego rodzaju rzeczami .
pozdrawiam
Iwona

3. Data: 2004-01-19 12:30:31

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też poproszę na priv namiar na ten sklep.

Edyta

4. Data: 2004-01-19 15:03:43

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kreazji
> jakiego typu sukienki beda na mnie łądnie lezec

Ja mysle ze musialabys znalezc dobry salon z moda slubna. jak ja bralam slub
to akurat mialam kryzys :))))) i okropnie przytylam co dalo w efekcie okolo
42 na dole i 36 na gorze.....
Bylam zdeterminowana sukienka jak to mowi moja klezanka "Beza" czyli obcisla
gora i szeroki dol.......duzo falbanek i tp zeby tylko pupke ukryc. Poszlam
do dobrego sklepu (okazal osie to dopiero jak pani mi pokazala ze nia mam
racji w tym co mysle o fasonie kiecki), jak tam wchodzilam to bylam
zdeserpwana, bo pozatym ze bylo juz bardzo malo czasu do slubu to wszedzie
patrzyli na mnie dziwnie ze tak pozno, ze jakies wymgania dziwne (slub w
czerwcu a ja musialam miec z powodu problemow zdrowotnych zasloniete calkime
plecy). No wiec ta pani w tym salonie ubralam mnie w pieknie skrojona waska
sukienkie, z ladnym, dosc duzym dekoltem., krotkim rekawkiem, dluga do
kostek i tylko jedna rzecz (poza sporym pushupem zeby powiekszyc moj maly
biuscik) powodowala ze wygladalam calkiem proporcjonalnie: sukienka byla
lekko acz na tyle duzo rozkloszowana do dolu ze ukrywalam moja budowe. Teraz
jak patrze na zdjecia to mysle ze wybralalm calkiem dobry salon i Pani
(szefowa) miala super gust.

No ale, c zasem te znudzone panienki w sklepie moga dobic swoja ignorancja i
brakiem myslenia......i to powoduje ze czlowiek sie zraza i ma same
zmartwienia
pozdr

5. Data: 2004-01-19 15:45:55

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie mam doswiadczenia bo slubu nie bralam (jeszce;)) ale jesli moge
wtrocic swoje piec groszu to wydaje mi sie ze sukienki z gorsetem u gory,
wygladaja ladnie i na szczuplych dziewczynach i na tych bardziej
puszystych.Dol lekko rozkloszowany (nie za mocno) zakryje duza pupe i bedzie
to wygladalo bardzo naturalnie i zgrabnie, a gorset zwiekszy wciecie w talii
i wyeksponuje ladnie biust.Do tego mala (dluga)wiazanka kwiatow i wysoko
upiete wlosy aby nie bylo wrazenia "banki wstanki": wielki tylek burza lokow
i mega bukiet.
Mysle ze jesli do takiej sukienki jakos specjalnie zadbasz o swoje cialo
tzn. peeling, maseczki na dekolt i troszke solarium , bedziesz wygladac
bardzo "apetycznie" ;)

Pozdrawiam Beata

6. Data: 2004-01-19 17:38:02

Od: "Ptysia" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapraszam tutaj

http://moj.freeweb.pl/dolnoslaskie

tu mozna uzyskac wszelkie porady

7. Data: 2004-01-19 21:54:31

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Szajnóg napisał/a w news:bugibh$1nue$1@news2.ipartners.pl:

> Ja też poproszę na priv namiar na ten sklep.

Szacowna Edyto,
m...@o...pl <- to jest e-adres, na który powinnaś wysłać swoją
prośbę. Poza tym na newsach obowiązują pewne zasady, których warto
przestrzegać. Hint: netykieta -> opisywanie POD cytatem.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

8. Data: 2022-07-04 10:50:39

Od: Grzegorz Pindor <g...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 19 stycznia 2004 o 08:35:50 UTC+1 ONka napisał(a):
> [...]
> kreazji
> jakiego typu sukienki beda na mnie łądnie lezec
Ci w oko.Tutaj masz oferty z wielu sklepów, wieć bedziesz miała rozeznanie

9. Data: 2022-07-04 10:52:50

Od: G P <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~
Zobacz te sukienki na wesele https://mybaze.com/pl/sukienki-na-wesele-damskie/ może
któraś wpadnie Ci w oko. Tutaj masz oferty z wielu sklepów więc nie musisz
przeklikiwać się po internecie

10. Data: 2022-07-28 11:26:41

Od: G P <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

~
> Zobacz te sukienki na wesele https://mybaze.com/pl/sukienki-na-wesele-damskie/ może
któraś wpadnie Ci w oko. Tutaj masz oferty z wielu sklepów więc nie musisz
przeklikiwać się po internecie

Nie tylko AVON i ORIFLAME
Pure Calmille YR
Poszukuje modelki (Warszawa)