poradźcie coś :(

1. Data: 2006-06-21 19:11:49

Temat: poradźcie coś :(
Od: "Matylda Borucka" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z paznokciem u nogi. Po porodzie uaktywniła się u mnie
łuszczyca i już od 5 miesięcy się leczę. Efekty są już bardzo widoczne, ale
jeszcze wciąż nie mogę chodzić w sandałach z odkrytymi palcami. W sobotę idę
na bardzo ważną imprezę i chciałabym jednak włożyć sandały. Mój paznokieć
odrósł już parawie całkiem, ale jeszcze z boku nie mam go około 4
milimetrów. Wiem, że może nikt nie zauważy itd., ale mnie to krępuje.
Szukam jakiegoś preparatu, którym możnaby uzupełnić ten brak, lakier się nie
sprawdza. Próbowałam nołożyć grubą warstwę, ale to i tak się rozlewa i nie
tworzy powierzchni podobnej do paznokcia. Żelu nie mogę nałożyć, bo wstydzę
się pójść z tym do kosmetyczki. Zresztą i tak muszę to ściągnąć, bo
utrudniałoby dalsze leczenie. Poradźcie coś, może są jakieś preparaty
podobne do żelu lub akrylu albo jakieś specjalne lakiery, które można
nałożyć w domu?

Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam
Matylda

2. Data: 2006-06-21 19:59:08

Temat: Re: poradźcie coś :(
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Jun 2006 21:11:49 +0200, Matylda Borucka napisał(a):
> [...]
> odrósł już parawie całkiem, ale jeszcze z boku nie mam go około 4
> milimetrów. Wiem, że może nikt nie zauważy itd., ale mnie to krępuje.

może podejdź do kilku aptek i zapytaj?
tam powinni Ci najlepiej doradziź ;-)
iw aptece nie ma się co wstydzić - każdy przecież przychodzi z jakimś
problemem - są to często znacznie gorsze problemy.

3. Data: 2006-06-21 20:07:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Matylda Borucka" <b...@m...pl> wrote in message
(..)
> Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

moze na czas wesela naloz akrylowe paznokcie?

iwon(k)a

4. Data: 2006-06-22 06:22:17

Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-06-22 06:25:31

Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo utrudniałoby dalsze leczenie. Poradźcie coś, może są jakieś preparaty
> podobne do żelu lub akrylu albo jakieś specjalne lakiery, które można

Łuszczyca to niestety choroba, której nie da się wyleczyć całkowicie.
Nie proponuje zakładać na ten paznokieć żelu ani akrylu ponieważ będzie to
widoczne ( będzie się rzucał ten paznokieć w oczy ) i myślę, że to bardziej
niż Twój naturalny.
Myślę, że powinnaś zostawić ten paznokieć tak jak jest a niebawem odrośnie
:)

6. Data: 2006-06-22 17:46:12

Od: "lolka" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Matylda Borucka napisał(a):
> Mam problem z paznokciem u nogi.

A może takie coś by się nadało?

http://www.avon.bialystok.pl/714,Naklejany-lakier-do
-paznokci.html,86ghrr7azt7p70bzss74ufpn

Pewnie trza by coś pod to pokombinować. Innego pomysłu nie mam.

7. Data: 2006-06-22 19:35:48

Od: "Matylda Borucka" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <n...@s...net> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Matylda Borucka" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> Łuszczyca to niestety choroba, której nie da się wyleczyć całkowicie.

według mojej lekarki to jest do wyleczenia. Podobno zmiany hormonalne
spowodowały u mnie tą przypadłosć, być może są różne rodzaje łuszczycy.
Zresztą 3/4 paznokcia już odrosło, ale nie zdążyłam przed latem :(

a co mi pozostało :(
Matylda

8. Data: 2006-06-23 06:52:27

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Matylda Borucka napisał(a):

> a co mi pozostało :(
> Matylda

Nic, cierpliwie czekac i sie nie przejmowac :) Pewnie nikt nie zauwazy,
ze cos z Twoim paznokciem jest nie w porzadku. IHMO nie powinnas na ten
odrastajacy paznokiec nic nakladac, zaszkodzisz sobie bardziej niz to
warte. Prawdopodobnie plytka paznokcia jest jeszcze za slaba, zeby ja
czyms obciazac.
Poza tym najczesciej tak jest, ze to my sami wyolbrzymiamy problem i
wydaje nam sie, ze wszyscy go widza :) W rzeczywistosci nikt nie zwarac
na to uwagi, poki sami o tym nie powiemy. Oczywiscie jak bedziesz
chodzic normalnie a nie chowac stope - bo takie zachowanie pewnie
przyciagnie czyjas uwage ;)
Pozdrawiam i zycze udanej zabawy :)

Agnes

9. Data: 2006-06-23 20:38:48

Od: "Matylda Borucka" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lolka" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Matylda Borucka napisał(a):

>A może takie coś by się nadało?

http://www.avon.bialystok.pl/714,Naklejany-lakier-do
-paznokci.html,86ghrr7azt7p70bzss74ufpn

świnie, akurat przerwę techniczną zrobili i nawet nie wiem co mi chciałaś
pokazać :(

Pozdrawiam
Matylda

10. Data: 2006-06-23 20:46:58

Od: "lolka" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Matylda Borucka napisał(a):

> świnie, akurat przerwę techniczną zrobili i nawet nie wiem co mi chciałaś
> pokazać :(

Pech :(
Wpisz w googla naklejany lakier Avon.

[eBay] Zapraszam Niepowtarzalna okazje
Goldwell Curl Definition Intense Balsam - dobre toto?
Dobry fryzjer w Poznaniu
salon kosmetyczny Katowice
czy to oryginały ? (allegro)