poranne swinstwo w oczach

1. Data: 2005-07-28 22:18:01

Temat: poranne swinstwo w oczach
Od: Andrzej <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie skad sie bierze to poranne zielone swinstwo w oczach?
i jak to fachowo nazwac? zastanawia mnie to od ladnych paru lat ;)

andrzej

2. Data: 2005-07-29 00:06:21

Temat: Re: poranne swinstwo w oczach
Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie skad sie bierze to poranne zielone swinstwo w oczach?
> i jak to fachowo nazwac? zastanawia mnie to od ladnych paru lat ;)

To samo mmiał mój pies. :)
Na to są chyba jakieś krople do oczu.

3. Data: 2005-07-29 14:47:10

Temat: uraz stopy, jak się do końca wyleczyć?
Od: "greg_pelka" <g...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ok miesiąca temu spadła i przygniotła mi stopę ciężka metalowa rura,
miałem szczęście, że mi kości nie połamała. Po incydencie wymoczyłem nogę w
zimnej wodzie, parę dni pobolało, żdanych sińców nie było, więc po woli
zacząłem normalnie funkcjonować. A teraz... od ok tygodnia mam z nią
problemy, przy np. klękaniu, każdym wyginaniu stopu do tył, palcami w dół
czuję ból w tym miejscu gdzie miałem uraz... I zanim pójdę do lekarza, chcę
sie poradzić tutaj, co zrobić z ta stopą, aby się zregenerowała do końca,
nie chcę mieć z nią problemów do końca życia :/ Jakies maści? Obuwie
specjalne? W gips włożyć na parę miesięcy? Nie mam pojęcia. Może ktoś mi
pomóc? Z lekażami nie zawsze się człowiek dogada ;]

Pozdrawiam. Greg

4. Data: 2005-07-29 14:48:07

Temat: Re: uraz stopy, jak się do końca wyleczyć?
Od: "greg_pelka" <g...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

sory ;/

70% populacji nie nadaje się na dawców krwi?!
Zespół transfuzji międzypłodowej
nadmierna potliwość
Badania krwi - CRP, potas - wysoki poziom
poleccie dobrego endokrynologa (wwa)...