porcelana stolowa KNORR

1. Data: 2006-10-09 19:57:58

Temat: porcelana stolowa KNORR
Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy nie wiecie gdzie aktualnie sa wyprzedaze porcelany KNORRA (robi ja dla
Knorra Villeroy&Boch). w sklepie sa cholernie drogie, a mozna serie robiona
dla Knorra kupic taniej... tylko gdzie ? nie mowie o aukcjach bo cena
aczkolwiek nizsza tez jest niemala. szukam po prostu zrodla :) wie ktos cos
?

2. Data: 2006-10-09 21:21:18

Temat: Re: porcelana stolowa KNORR
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 9 octobre 2006 ? 21:57:58, dans <ege9j4$qd0$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> czy nie wiecie gdzie aktualnie sa wyprzedaze porcelany KNORRA (robi ja dla
> Knorra Villeroy&Boch). w sklepie sa cholernie drogie, a mozna serie robiona
> dla Knorra kupic taniej... tylko gdzie ?

Porcelane dla Knorra pewnie mozna gdzies tanio kupic. Natomiast
Villeroy & Boch'a nigdy taniego nie widzalam.

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2006-10-09 22:52:53

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Porcelane dla Knorra pewnie mozna gdzies tanio kupic. Natomiast
> Villeroy & Boch'a nigdy taniego nie widzalam.

chodzi o to ze Villeroy&Boch wypuscil serie specjalnie dla Knorra i pod
spodem naczyn jest zarowno logo V&B jak i Knorra. Jest to pelnowartosciowa
porcelana...

4. Data: 2006-10-10 09:11:08

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi o to ze Villeroy&Boch wypuscil serie specjalnie dla Knorra i pod
> spodem naczyn jest zarowno logo V&B jak i Knorra. Jest to pelnowartosciowa
> porcelana...

W Polsce to nie wiem ale byłem ostatnio w sklepie fabrycznym w Selb
(nazywają je miastem porcelany - są tam sklepy V&B, Rosenthala itp) w
Niemczech i było tam tego opór. Cen nie pamiętam bo szukałem czegoś bardziej
klasycznego ale pamiętam komentarz znajomych że tanio :-) Może ktoś będzie
ci mógł przywieźć?
pozdrawiam
Sławek

5. Data: 2006-11-11 15:38:29

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkblue" napisał:

> nie mowie o aukcjach bo cena aczkolwiek nizsza tez jest niemala

Nie wiem czy to tanio czy drogo, ale znalazłam przypadkiem na
Alledrogo. I nie jest to SPAM, żeby nie było.
3553

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 75.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

6. Data: 2006-11-11 19:16:45

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy to tanio czy drogo, ale znalazłam przypadkiem na
> Alledrogo. I nie jest to SPAM, żeby nie było.
> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=548
3553

kupilem juz komplet. tak samo jak moi znajomi. calkiem ladna i poreczna
porcelana, a przy tym trendy.
szukam teraz serwisu kawowego z tej samej serii. oryginalny jest
beznadziejnie drogi. wiem ze podobne promocje jak Knorr robilo jakis czas
temu radio TOK FM i wlasnie oferowalo komplecik kawowy. jakby ktos mial albo
slyszal to prosze o info.

7. Data: 2006-11-12 05:48:08

Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
3553

> kupilem juz komplet. tak samo jak moi znajomi. calkiem ladna i poreczna
> porcelana, a przy tym trendy.

Knorr jest trendy???
Badziew z logiem knorra dodawany jako gratis do ichszych wyrobów.

Shivman

8. Data: 2006-11-12 11:00:10

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Knorr jest trendy???

Trendy sa ksztalty, Trendy jest marka Villeroy & Boch. a to ze jest
dodatkowy napis pod logiem V&B: Limited Edition by Knorr ... komu to
przaszkadza ? na pewno nie mi. goscie w domu nie beda obracali talerzy zeby
spradzic napis na porcelanie, bo tak nie wypada.

> Badziew z logiem knorra dodawany jako gratis do ichszych wyrobów.

sam jestes badziew. porcelana Villeroy&Boch wg. ciebie jest badziewna ?
Widac jestes znawca... tylko czego ? Bo na pewno nie porcelany. miales w
reku ta porcelane ze sie wypowiadasz ?
kupienie tej porcelany bez napisu Limited ed. by Knorr to koszt ok. 1500 zl.
z dopiskiem Lim. ed. by Knorr cena wynosi 280 zl. umiesz liczyc ? dla malego
napisu mialbym placic ponad 1200 zl wiecej ? pomysl i dopiero cos napisz na
drugi raz.

9. Data: 2006-11-12 22:12:46

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> Trendy sa ksztalty, Trendy jest marka Villeroy & Boch. a to ze jest
> dodatkowy napis pod logiem V&B: Limited Edition by Knorr ... komu to
> przaszkadza ?

nikomu, tyle że dostarcza to pewnych informacji na temat właściciela zastawy

>na pewno nie mi. goscie w domu nie beda obracali talerzy zeby
> spradzic napis na porcelanie, bo tak nie wypada.

Może i nie wypada, ale zaproś jakiegoś prawdziwego ceramika/miłośnika tematu
porcelana na obiad a przekonasz sie co w pierwszej kolejności zrobi.

> [...]
> malego
> napisu mialbym placic ponad 1200 zl wiecej ? pomysl i dopiero cos napisz

i ta różnica w cenach nie daje ci nic do myślenia?

Monika

10. Data: 2006-11-12 23:10:59

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nikomu, tyle że dostarcza to pewnych informacji na temat właściciela
zastawy

jakich informacji ? ze wlasciciel umie liczyc ?

> Może i nie wypada, ale zaproś jakiegoś prawdziwego ceramika/miłośnika
tematu
> porcelana na obiad a przekonasz sie co w pierwszej kolejności zrobi.

nie znam nikogo takiego. znam natomiast estetow dla ktorych liczy sie
ksztalt a nie to co nabazgrane pod spodem.

> i ta różnica w cenach nie daje ci nic do myślenia?

daje. dlatego kupilem za tyle a nie oryginal. ze zapytam: jestes z Warszawy
?
i czy jak kupujesz oryginal to czy metki wywlekasz na zewnatrz zeby ludzie
widzieli co nosisz ?

nekrofil to Slavista
Slavista to nekrofil
DIALOG W DOMU...